استاندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس؛ عملیات احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی اردبیل آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۴۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲

عملیات احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی اردبیل آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اکبر بهنام جو  شامگاه امروز در جریان دیدار با نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء که در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس؛ عملیات خاکبرداری بیمارستان 1000 تخت خوابی اردبیل آغاز می‌شود.

وی افزود: فاز اول این پروژه بزرگ به مساحت11هزار متر مربع در 540تخت خواب طراحی شده که به زودی  زمین مورد نظر برای احداث بیمارستان تا روزهای آینده تحویل پیمانکار و طرف مقابل قرارداد می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه با ساخت این بیمارستان نیاز مردم استان به بخش درمان برآورده می شود، تصریح کرد: از هفته آینده تجهیز کارگاه و عملیات خاکبرداری انجام می شود و همزمان با هفته دفاع مقدس شاهد شروع عملیات این پروژه خواهیم بود که با تاسیس و تجهیز این بیمارستان نیروی انسانی متخصص لازم نیز جذب می شود.

بهنام‌جو افزود: توافق نامه احداث این بیمارستان بین استانداری، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امضا شده است که قرارگاه خاتم الانبیاء در انجام پروژه‌های عمرانی ثابت کرده‌اند که طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی پروژه خود را تکمیل و تحویل می‌دهند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان که ظرفیت ارتقا به بیمارستان یک هزار تختخوابی را دارد، گفت: نقشه های طراحی شده با پیگیری‌های استانداری و علوم پزشکی تایید می‌شود که با آغاز عملیات این پروژه مشکلات و موانع احتمالی مرحله به مرحله تعدیل شده و موانع بودجه‌ای با پیگیری‌های مجدانه حل می‌شود.

استاندار اردبیل مشارکت قرارگاه خاتم لاانبیا در اجرای پروژه‌های مختلف عمران و آبادانی زا زمینه‌ساز تسزیع در اجرای آنها دانست و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت این قرارگاه هر چه بیشتر در راستای عمران و پیشرفت استان بهره ببریم.

ارسال نظرات