مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

​40 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای 40 عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۳۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
علی کاظمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، اظهار کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا می‌شود.

وی از اجرای طرح سپاس به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا در صورت مهیا بودن شرایط و در صورت عدم دیدار حضوری، به صورت تلفنی جویای حال این خانواده می‌شویم.

این مسئول بیان داشت: برگزاری نمایشگاه عکس در مدارس، اماکن و محل اقامه نماز جمعه در شهر‌های دارای شرایط و انجام پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول این هفته انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس و تعویض پرچم‌های مزار شهدای شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

کاظمی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و برگزاری مسابقات تیراندازی در صورت مساعد بودن شرایط برگزار و اعزام پیام آوران ایثار به مدارس برای بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

وی از مشارکت این اداره کل در اجرای زنده گروه سرود نغمه‌های عاشورایی خبر داد و گفت: بیشتر برنامه‌های این هفته به دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: بازنمایی عملیات بیت المقدس در محل سد گاوازنگ و رژه موتور سواری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به شرط مطابقت با پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: در اجرای برنامه‌ها وضعیت تک تک شهرستان‌های استان مورد توجه قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات