دکتر بیژن خلیل مقدم مسئول اندیشکده راهبردی آینده پژوهی در گفت‌وگو با روابط عمومی این سازمان از تهیه و تدوین «مدل مفهومیِ بسته خلاق برای برون‌رفت گردشگری روستایی از رکود دوران کرونایی و ورود جهشی به دوران پساکرونایی» خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۳۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری، دکتر بیژن خلیل مقدم مسئول اندیشکده راهبردی آینده پژوهی در گفتگو با روابط عمومی این سازمان از تهیه و تدوین «مدل مفهومیِ بسته خلاق برای برون‌رفت گردشگری روستایی از رکود دوران کرونایی و ورود جهشی به دوران پساکرونایی» خبر داد.

برون رفت گردشگری روستایی از رکود کرونایی با ارائه مدل مفهومیِ بسته خلاق

 بیژن خلیل مقدم افزود: پس از تدوین دو گزارش منتج از کارگروه «آینده پژوهی پسا کرونا : گردشگری روستایی» در اردیبهشت و تیر ماه سال جاری خروجی مرحله سوم به صورت «مدل مفهومی بسته خلاق برای برون رفت گردشگری روستایی از رکود دوران کرونایی و ورود به جهشی به دوران پسا کرونایی» توسط این هیات تهیه و نشر گردیده است.

وی افزود: این مدل ارائه شده حاصل مطالعات اندیشکده راهبردی آینده پژوهی، گردشگری خلاقیت بنیان روستایی بسیج اساتید استان بوده و می تواند در قالب یک اینفوگرافیک(اطلاع نگاشت) سازمان‌ها، نهادهای دولتی و بخش خصوصی را در مورد موضوعات گردشگری استان به صورت راهبردی راهنمایی نماید و همچنین در این اینفوگرافیک حدود 100 راهکار خلاقانه برای گردشگری خلاق ارائه گردیده است.


انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات