به همت خیرین و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) مسجد کوثر زیبا شهر از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان ۱۰۰ بسته معیشتی شامل؛ برنج، روغن، ماکارونی، سویا، چای، قند، عدس و رب گوجه فرنگی بین ۱۰۰ خانواده آبرومند آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع گردید.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۴۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در ادامه اهدای کمک‌های مؤمنانه ۱۰۰ خانواده دیگر آبرومند و آسیب دیده از ویروس کرونا در محلات تحت پوشش مسجد کوثر زیبا شهر از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان بسته معیشتی دریافت کردند.

فرمانده حوزه مقاومت کربلا ناحیه ویژه  زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: به همت خیرین و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) مسجد کوثر زیبا شهر از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان ۱۰۰ بسته معیشتی شامل؛ برنج، روغن، ماکارونی، سویا، چای، قند، عدس و رب گوجه فرنگی بین ۱۰۰ خانواده آبرومند آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع گردید.
 
وی افزود: راستای استمرار کمک‌های مؤمنانه به خانواده آسیب دیده با همت خیرین و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) مسجد کوثر زیبا شهر، حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان در یک اقدام هماهنگ و جهادی توزیع کمک‌های مؤمنانه شامل؛ برنج، روغن، ماکارونی، سویا، قند، چای، عدس و رب گوجه فرنگی در بین خانواده‌های آبرومند محلات تحت پوشش مسجد کوثر و پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) از حوزه کربلا زاهدان انجام داد.

سرگرد پاسدار شاهرودی اظهار داشت: کمک‌های مومنانه توزیع شده به ارزش ریالی بیش از ۱۷۰ میلیون ریال است که شامل، تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی، می‌باشد که در سطح خانواده‌های نیاز‌مند محلات تحت پوشش مسجد کوثر و پایگاه‌های مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) از حوزه کربلا زاهدان، توزیع و تحویل این عزیزان گردید.

فرمانده حوزه کربلا زاهدان در پایان اشاره کرد که؛ الحمدالله چتر مهربانی جوانان بسیجی و خیرین بر سر خانواده‌های بی بضاعت و آسیب دیده از ویروس کرونا تا زمانیکه نیازمندی در محله ودجامعه ما هست همچنان گسترده است و همدلی و کمک‌های مؤمنانه تعطیلی ندارد و در همین راستا خوشبختانه خیرین و بسیجیان لحظه‌ای از فکر همسایه‌های خود غافل نیستند و در راه خدمت به هم نوعان خود از همدیگر پیشی می‌گیرند لذا شایسته است از این خدمات ارزشمند تقدیر و تشکر گردد.
ارسال نظرات