نهضت استادی بسیج دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای استان گیلان مطرح کرد:

توهین به اعتقادات و تفکرات ۲۵ درصد جمعیت دنیا

اعضای بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت این عمل ننگین، تاکید و حمایت همه جانبه از بیانیه ولی امر مسلمین را اعلام کردند.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۶۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  در متن بیانیه نهضت استادی بسیج دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای استان گیلان آمده است:

 

توهین به اعتقادات و تفکرات ۲۵ درصد جمعیت دنیا

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

اولئک الذّین لعنهم الله فاصمّهم واعمی ابصارهم . افلا یتدبّرون القرآن ام علی قلوب اقفالها(آیه۲۳و۲۴ سوره محمد)

اهانت به صاحب رسالت و مبّشر انسانیت و معلم همیشه آموزنده اخلاق، مهربانی و دشمن ظلم و آموزگار ظلم ستیزی که در طول عمر پر برکتشان اعاده حق از طالمان و مستکبران زمان و منافقان نموده و برای تعلیم معنویت و انسانیت در سراسر جهان مبعوث گردیده بود اما امروز باز تولید همان ظالمان تاریک فکر و مستکبران سلطه طلب در چهره آزادی خواهان ضد آزادی بروز یافت و این نهایت سفاهت، حماقت و عداوت این جماعت را با دنیای اسلام که جهان کمال خواهی و سعادت بشریت است می‌رساند.

دین و رسالت پیامبر اکرم (ص) جز برای آزادگی و حق نبوده و نیست و نخواهد بود هدف از چنین دشمنی‌هایی چیزی جز مبارزه با انسانیت نیست و شاهد امثال آن به اسارت و بردگی گرفتن انسان‌های مظلوم جهان است.

این اقدام موهن و مشمئزکننده نشریه سیاهی نگاشت شارلی ابدو که به ظاهر خواهان آزادی بیان بوده و حاضر است به اعتقادات و تفکرات ۲۵ درصد جمعیت دنیا توهین کند و آنها را به سخره گیرد که این نشان از همین تفکر کج اندیشانی چون مکرون و اربابان مکرون است.

برای مسلمانان و آزادگان جهان واضح و مبرهن است که این‌گونه حرکات زشت و ناپسند ایادی استکبار نخواهد توانست موج اسلام خواهی و گرایش به معنویت و فطرت انسانی را کم فروغ کرده و سرپوشی بر اقدامات اشغال گرانه رژیم کودک‌کش و سفاک اسرائیل و حامیان آنان بگذارد و بدون شک پیام روشن و انسان ساز اسلام عزیز بیش از پیش همچون خورشیدی تابان به گوش جهانیان خواهد رسید.

اعضای بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان ضمن محکومیت این عمل ننگین، تاکید و حمایت همه جانبه از بیانیه ولی امر مسلمین اعلام می‌دارد.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان

 

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان گیلان

ارسال نظرات