خبرهای داغ:
مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان خبر داد

عضویت ۳۶ هزار بازنشسته در صندوق بازنشستگی استان همدان

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان گفت: صندوق بازنشستگی استان همدان حدود ۳۶ هزار بازنشسته در استان دارد و اقدامات خوبی برای بازنشستگان انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۶۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

عضویت ۳۶ هزار بازنشسته در صندوق بازنشستگی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله افشار در ششمین جلسه مشترک روسای کانون‌های بازنشستگی همدان، به ارائه عملکرد این صندوق پرداخت و اظهار داشت: صندوق بازنشستگی استان همدان حدود ۳۶ هزار بازنشسته در استان دارد.

وی با بیان اینکه ۵۴ دستگاه اجرایی استان دارای بازنشسته کشوری هستند و حدود ۱۱۰ دستگاه اجرایی شاغل هستند که کسور پرداخت می‌کنند، افزود: ۲۴ هزار نفر شاغل کسور پرداخت استانداری هستند که در مجموع حدود ۶۰ هزار نفر از کارمندان دستگاه‌های دولتی مشترک صندوق بازنشسته کشوری در همدان هستند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان ابراز داشت: میانگین حقوق پرداختی ۳ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان است و کمترین حقوق افرادی که ۳۰ سال خدمت داشتند، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و هیئت علمی و قضات بالاترین حقوق را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بازنشستگان سازمان آموزش و پرورش ۶۴ درصد، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ۱۴ درصد از بازنشستگان ما را تشکیل می‌دهند و مابقی به سایر دستگاه‌های اجرایی استان تعلق دارد.

افشار با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای بازنشستگان انجام شده است، گفت: دولت در حد توان توانست در 6 ماهه اول خدماتی را ارائه دهد که قدرت خرید بازنشستگان را افزایش دهد از جمله طرح یاری شامل خرید از فروشگاه رفاه به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در دو مرحله در فروردین و مرداد ماه انجام شد و پرداخت وام ضروری که از سال ۹۸ تاکنون حدود ۸۷ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد پرداخت کردیم که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: امسال وام هفت میلیونی به ۱۰ میلیون افزایش پیدا کرد، همچنین استفاده از سهام ATF که بازنشستگان توانستند مبلغ یک میلیون تومان از سهام ATF استفاده کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان ابراز داشت: عملکرد خانه امید بازنشستگان مایه روسفیدی استان است و بهترین خانه امید در سطح کشور است همچنین این خانه در روز بازنشسته افتتاح شده است.

در ادامه روسای کانون‌ها به ارائه مشکلات در خصوص درمان، معیشت و مشکلات کار و زندگی فرزندان خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار