خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در کشور ۴۲ خانه امید وجود دارد و خانه امید بازنشستگان همدان و نهاوند در کشور بسیار متفاوت است.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۷۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

فعالیت ۲ خانه امید بازنشستگان در شهرستان‌های همدان و نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد توصیفیان در ششمین جلسه مشترک روسای کانون‌های بازنشستگی، اظهار داشت: مقدمات کار خانه امید در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام شد.

وی گفت: در بحث شفافیت و حسب دغدغه‌های نمایندگان خوشبختانه همه مجموعه‌های وزراتخانه تحت عنوان سامانه شفافیت تمامی مجموعه‌های اقتصادی و اجتماعی در سامانه دیده شد و این صندوق یکی از صندوق‌های اقتصادی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۳۶ هزار بازنشسته در استان همدان داریم، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در صدد هستیم در مناسبت‌های مختلف برای بازنشستگان طی سال پرداخت هایی داشته باشیم و سعی کردیم طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب آتش به اختیار برخی کارها را انجام دهیم و بازدیدی از بازنشستگان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در کشور ۴۲ خانه امید وجود دارد و خانه امید بازنشستگان همدان و نهاوند در کشور بسیار متفاوت است، ابراز داشت: لازم است در بودجه دستگاه‌های اجرایی تغییراتی صورت گیرد تا بتوانیم خدماتی به بازنشستگان بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات