مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد خبر داد
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خردادماه آغاز شده است و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ منصور زارع مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال «ما قوی هستیم» است، اظهار داشت: به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان و ایستادگی مردم، امروز کشور عزیز ما به جایی رسیده است که هیچ قدرتی نمی‌تواند به کشورمان نگاه چپ کند.

وی گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خردادماه آغاز شده است و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت و البته بدیهی است که اوج برگزاری برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد با اشاره به روزشمار ایام هفته دفاع مقدس امسال، افزود: دوشنبه ۳۱ شهریور اولین روز هفته دفاع مقدس با عنوان «اقتدار-ولایت‌مداری- همبستگی ملی»، سه‌شنبه اول مهر با عنوان «جوانان-سربازان- دانش‌پژوهی»، دوم مهر با عنوان «تولید ملی- آمادگی دفاعی- خودباوری»، سوم مهر با عنوان «شهیدان- ایثارگران- فخرآفرینان»، چهارم مهر تحت عنوان «بصیرت‌افزایی- دشمن‌شناسی- استکبارستیزی»، پنجم مهر با عنوان «معنویت-خانواده- سلامت»، ششم مهر تحت عنوان «رزمندگان – پیشکسوتان- زنان اسوه صبر و مقاومت» و هفتم مهر نیز با عنوان «فرماندهان-عزت‌مداران- حماسه‌آفرینان» نامگذای شده است.

زارع با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از یک میلیون رزمنده دفاع مقدس با حضور ویدئوکنفرانسی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: مراسم تجلیل از یک میلیون رزمنده دفاع مقدس با حضور مجازی رهبر معظم انقلاب صبح دوشنبه ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و سهمیه استان یزد در این مراسم ۳۲ هزار نفر است که ۱۶ هزار نفر به مرکز استان و ۱۶ هزار نفر به شهرستان‌های استان اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد، رونمایی از تصاویر ۴ هزار شهید استان یزد است که این اقدام بی‌نظیر در ۳۱ شهریور همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه برگزاری ۴۰ یادواره شهدا به صورت مجازی در دست اجرا است، بیان کرد: همچنین در مساجدی که نماز جماعت برگزار می‌شود در ایام هفته دفاع مقدس هر شب با حضور یکی از رزمندگان شب خاطره برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات