سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به‌مناسبت فرا رسیدن چهل سالگی دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۵۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به‌مناسبت فرا رسیدن چهل سالگی دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

چهل سال از  پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد. ضرورت دمیده شدن فرهنگ دفاع مقدس در روح و جان افراد به ویژه آینده‌سازان کشور ضرورتی انکارناپذیر است. هشت سال دفاع مقدس همراه با مقاومت، یکپارچگی ملت ایران و نمود عینی واژه‌هایی چون ایثار، از خودگذشتگی، شهادت و هم نوع دوستی را در بر داشت.

 مکتب سلیمانی که خود مولود دفاع مقدس بود دفاع از حرم را نیز حماسه نگاری کرد و در  این روزگار پرتلاطم که تب و حرارت کرونای جسم و روح بیداد می‌کند فرهنگ حماسه دفاع از سلامت با عنوان مدافعان سلامت و شهدای این عرصه، به برگه‌های زرین تاریخ دفاع مقدس افزوده شدند.

افتخارات حماسه‌آفرینی میهن اسلامی ما ایران، همیشه در لحظات حساس و پیچ تاریخی انقلاب غنی‌تر شده و درست زمانی که دفاع و مقاومت از الزامات این کشور محسوب می‌شود به برکت خون شهدای دفاع مقدس به طور معجزه‌آسایی، دست حق از آستین بیرون آمده و در مقابل کفر و باطل همواره راست قامتانی پدیدار گشته آن را حماسه‌سرایی کرده‌اند.

اینک سبزپوشان حریم ولایت در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان سالروز چهل سالگی دفاع مقدس را با شعار «ما قوی هستیم» گرامی داشته و تسلیت سوگواری ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) را با پیشه رو داشتن اربعین حسینی عجین می‌نماید. این در حالی است که دار المجاهدین همدان گنجنامه‌ای بزرگ از دلاورمردان و حماسه سازان ماندگار دفاع مقدس را در بر داشته است.

عهد می‌بندیم که راه و پرچم شهدای بزرگ و فرماندهانی همچون حاج محمود شهبازی، حاج حسین همدانی، علیرضا شمسی پور و... را که در سنگر مقاومت خوش درخشیدند را  با حضور موثر حقیقی و مجازی در ترویج این فرهنگ عظیم افراشته‌تر نگاه داریم و انتظار است متولیان فرهنگی هم در نشر و ترویج این رسالت پویا و گویا باشند.

ارسال نظرات