معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در گفت وگو با «بسیج» خبر داد

امضای تفاهم نامه سه جانبه طراحی و برنامه‌نویسی تارنما و اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس در زنجان

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: تفاهم نامه سه جانبه طراحی و برنامه‌نویسی تارنما و اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس به امضای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ،جهاد دانشگاهی وسپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان رسید.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۷۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

سید شمس الدین موسوی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: تفاهم‌نامه طراحی و برنامه‌نویسی تارنما و اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس استان زنجان در راستای اهداف کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به امضای طرفین قرارداد شامل مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دقاع‌مقدس استان، مدیر روابط‌عمومی و فضای مجازی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ، رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان وسپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، اقداماتی همچون طراحی تارنما و نرم‌افزار برای مشاهده اطلاعات شهـدا به همـراه اطلاعات جامع شهید، عملیات‌ها، تقویم دفاع‌مقدس، دسته‌بندی و جستجوی پیشرفته شهدا و عملیات‌ها، رویدادهای دفاع‌مقدس، بخش ویژه دل نوشته‌های مردمی، بخش ویژه نایب‌الزیاره بودن شهدا، سیستم اخبار و اطلاع‌رسانی و گالری تصویر انجام خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تقویت امید در جامعه بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را مهم خواند و گفت: یکی از برداشت‌ها از فرمایشات ایشان در مورد کلمه امید به جوانان اختصاص دارد؛ چراکه این قشر با دید به آینده و بدون چشم‌داشت برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

 

موسوی به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی بود که داوطلبانه پای کار آمد تا یک کار جمعی و ملی برای برگزاری کنگره‌ای باشکوه انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه پاییز سال 1400 کنگره 3535 شهید استان زنجان برگزار می شود، گفت: به پاس خون شهدا و رزمندگان نام ایران همچنان بزرگ ماند و اجازه داده نشد تا ایران بزرگ به ایران‌های کوچک تفکیک شود بنابراین برای اینکه این دلاوری‌ها پاس داشته شود کنگره بهترین محل برای این اقدام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار