طرح عمرانی در راستای سیاست ملی اقتصاد مقاومتی و به منظور محروميت زدايی با مشاركت بسیج سازندگی شهرکرد و اهالی شهر هارونی، برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۱۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد گفت: در راستای سیاست ملی اقتصاد مقاومتی و به منظور محروميت زدايی با مشاركت بسیج سازندگی شهرکرد و اهالی شهر هارونی، طرح محرومیت زدایی برگزار می شود.

وی، هدف برگزاری این طرح را، توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان، روحیه سازندگی،  خودسازی، تقویت روحیه تعاون و همکاری و افزایش انگیزه، تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری عنوان کرد.

وی گروه‌های جهادی را ظرفیتی تمام نشدنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تاکید کرد: جوانان ونوجوانان دیروز در قالب بسیج مردمی در جبهه‌های دفاع مقدس و بعد از جنگ در قالب جهاد سازندگی و امروز در قالب گروه‌های جهادی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری خدمت می‌کنند و بر این باور رسیدند که کار جهادی برای رضایت خداست و در پیشگاه خداوند نیت و توجه به کار اهمیت دارد نه پست و مقام و جایگاه‌های اعتباری دنیا وعزیزان بسیجی، بدون چشم داشت و منت در روستا‌ها خدمت می‌کنند.

گفتنی است؛ در این طرح محرومیت زدایی سیمانی کردن مسیر 3 کیلومتری جوی آب کشاورزی مزارع این شهر با مشارکت مردمی و بسیج سازندگی شهرکرد در حال اجرا می باشد.

ارسال نظرات