در آیین افتتاحیه نمایشگاه یادمان شهدا تامین اجتماعی عنوان شد

عبور از شرایط دشوار با داشتن روحیه جهادی و ایثار

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: روحیه جهادی و ایثار در جامعه کنونی نیازمندیم تا بتوانیم از این شرایط دشوار عبور کنیم
کد خبر: ۹۲۷۶۹۳۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، نمایشگاه یادمان شهدای تامین اجتماعی در ورودی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان از ۳۰ شهریور به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای شهروندان برگزار شد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین با اشاره به اینکه بعد از آزادسازی خرمشهر کل دنیا با ما جنگ داشتند، اما  ایثارگری‌ها و جهادی عمل کردن باعث پیروزی این نظام شده است افزود: کمک‌های مومنانه و اقدامات بزرگ تامین اجتماعی یک کار جهادی در هفته دفاع مقدس است.
سرهنگ علی نظری با بیان اینکه  ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نشان دهنده این است که جهادی کار کردن را از دفاع مقدس به خوبی در سطح جامعه ادامه دارد تصریح کرد: امسال به خاطر ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های دهه دفاع مقدس به صورت مجازی برگزار می‌شود.  
وی با بیان اینکه نکته اساسی در دفاع مقدس همت، پشتکار، کار جهادی و انقلابی بود که رزمندگان با ایثار جان و مال خودشان این دفاع را به پیروزی رساندند خاطرنشان کرد: آمادگی نیرو‌های مسلح،  سپاه و دفاعی کشور به حدی رسیده که بتوانیم به راحتی جلوی دشمنان قد علم کنیم و از کشور دفاع کنیم و در داخل کشور نیز با اقدامات جهادی  نیز باید سبب امیدبخشی به مردم شویم تا از این پیچ سخت و دشوار عبور کنیم.
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: روحیه جهادی و ایثار در جامعه کنونی نیازمندیم تا بتوانیم از این شرایط دشوار عبور کنیم.
ارسال نظرات