خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در دیگر شهرستان‌ها نیز باید شورای تبلیغ فعال شود، گفت: با فعال‌سازی این شورا می‌توان در عرصه شبکه‌سازی، برطرف کردن مشکلات مبلغان و بحث تبلیغ از طریق هم افزایی‌ها، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۶۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

شورای تبلیغ در شهرستان‌های فعال شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی امروز در نشست ائمه جمعه استان همدان، با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات به صورت هدفمند، اظهار داشت: جلسات باید دارای خروجی لازم و مناسب باشد و این اتفاق نیز با مشخص بودن دستور کار جلسات محقق خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای تبلیغ در همدان، مطرح کرد: شورای تبلیغ استان همدان هر هفته با حضور شخصیت‌های حقوقی و حقیقی مرتبط با عرصه تبلیغ و روحانیت، برگزار می‌شود و دستاوردهای خوبی را هم در این مدت به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: دیدار با اکثر روحانیون مستقر در شهرستان‌های استان، تنظیم اطلس روستاهای استان و احصا اطلاعات و مشکلات کلی روستاها از نظر حضور مبلغ و روحانی، از جمله اقداماتی است که در این شورا صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات مبلغان به ویژه در روستاها، عنوان کرد: همکاری‌های خوبی در این مدت با وجود شورای تبلیغ در همدان شاهد بوده‌ایم بنابراین این شورا را باید، شورایی با برکت بدانیم.

شعبانی با بیان اینکه در دیگر شهرستان‌ها نیز باید این شورا فعال شود، مطرح کرد: با فعال‌سازی این شورا می‌توان در عرصه شبکه‌سازی، برطرف کردن مشکلات مبلغان و بحث تبلیغ از طریق هم افزایی‌ها، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی در ادامه به ایجاد شورای راهبردی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و گفت: این شورا متشکل از کمیته‌هایی است که می‌تواند ارتباط گیری با بدنه جامعه و به خصوص بدنه گروه‌های انقلاب را تقویت کند و حد واسطی با این جریان‌ها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات