مسجدی های و بسیجی های مسجد طفلان مسلم(ع) تبریز، دو رأس گوسفند قربانی و ۴۲۰ بسته معیشتی تهیّه و میان خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۴۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم (ع) تبریز گفت: خدمت به خلق خدا،در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت،ارزش و ثواب فراوانی دارد لذا می طلبد گره گشایی و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینی تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومی شود.

ظهیری افزود: از ابتدای فرمان مقام معظّم رهبری نسبت به رزمایش کمک مؤمنانه جهادگران کانون و مسجد در لبّیک گویی به فرمایشات ایشان با اقدامات مختلف فرهنگی و اجتماعی وارد میدان عمل شدند.

وی با بیان اینکه افزایش شور و نشاط اجتماعی، امیدبخشی، تقویت روحیّه عبادی، کمک به نیازمندان از اهداف کانون در ایّام کرونا است؛ اظهار کرد: در ایّام ماه محرّم دو مرحله کمک مؤمنانه به همّت کانون طفلان مسلم (ع) با مشارکت موکب عزاداران انصارالحیدر (ع) تبریز به تعداد ۱۰۰ بسته و مرحله سوّم به تعداد ۱۲۰ بسته معیشتی با مشارکت نمازگزاران و هیأت امناء و پایگاه مقاومت خاتم الانبیاء (ص) مسجد طفلان مسلم به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در بین خانواده های محروم منطقه و آسیب دیده از بیماری کرونا اهدا گردید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری؛ ذبح قربانی دو رأس گوسفند در عید قربان و تهیّه و نوزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین خانواده های محروم منطقه را از دیگر فعّالیّت های جهادی جهادگران کانون و مسجد نام برد و افزود: برای حفظ کرامت این خانواده ها،تمام بسته های حمایتی چراغ خاموش در اختیار آنان قراگرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم(ع) تبریز ضن تشکّر و قدردانی صمیمانه از فعّالان کانون، مسجد، نمازگزاران،هیأت امناء، پایگاه مقاومت و خیّرین ارجمند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیّرین و نمازگزاران محترم در مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه تعداد خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.

 

ارسال نظرات