رییس سازمان بسیج اصناف کشور یکی از مشکلات اصلی کشور را خود تحریمی دانست و تصریح کرد: باید قوانین تسهیل شود، نباید اجازه دهیم عده ای در امور مردم سنگ اندازی کنند.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه قیمت ماسک رو به کاهش است، گفت: روزانه ۱۶ میلیون عدد ماسک در کارگاه‌های جهادی کشور تولید و در اختیار داروخانه‌ها گذاشته می‌شود.

وی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج اصناف استان یزد بدون اشاره به قیمت انواع ماسک افزود: پس از آنکه دولت خواستار کمک این سازمان در تامین ماسک شد، تولید و توزیع این وسیله بهداشتی را متقبل شدیم و با این اقدام، سودجویان توان ایجاد بحران کاذب را از دست دادند و نتواستند، همانند اوایل شیوع کرونا برای مردم مشکل ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در گمرکات کشور کانتینر‌های زیادی وجود دارد که مملو از اجناس ترخیص نشده است، ادامه داد: هفته گذشته در نشست وزارت کشور درخواست کردیم، در عرصه‌هایی همانند ماسک که مشکل وجود دارد، مورد به سازمان بسیج اصناف کشور محول شود.

این مسئول در ادامه به یاوه گویی‌های دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا علیه ایران اشاره کرد و یادآور شد: مطالبی که او در ارتباط با مذاکره با کشورمان مطرح کرده است، صرفا هیاهوی تبلیغاتی و برای مصرف داخلی آن کشور است و ارزشی ندارد.

حسن پور گفت: برای رفع مشکلات باید با خدای خود عهد و پیمان ببندیم و با کمک همدیگر مسایل را رفع کنیم و نباید در انتظار کمک دیگران باشیم، زیرا این کار اقتصاد کشور را نابود می‌کند.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور خاطرنشان کرد: با کمک هم و حفظ وحدت ملی باید تلاش کنیم، با اعتقاد به خدا، همانند هشت سال دفاع مقدس، در اوج دشمنی دشمنان نظام و انقلاب معیشت مردم را تامین کردیم.

حسن پور یکی از مشکلات اصلی کشور را خود تحریمی دانست و تصریح کرد: باید قوانین تسهیل شود، نباید اجازه دهیم عده‌ای در امور مردم سنگ اندازی کنند.

وی در این مراسم با قدردانی از تلاش سرهنگ اصغر سلمانی، سرهنگ محمد اسلامی را به عنوان رییس بسیج اصناف استان یزد معرفی کرد.
ارسال نظرات