چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی زنجان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف هزارو 335 حلقه لاستیک احتکار شده به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۱۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

سرهنگ  یوسف اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار و دپوی لاستیک خودرو توسط افرادی در شهر زنجان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد فروشنده با دپوی لاستیک ها قصد فروش و یا عرضه آنها را ندارد که با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر بازرسی و هزارو 335 حلقه لاستیک احتکار شده کشف شد.

 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ارزش ریالی لاستیک های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از 7 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: پرونده تکمیلی به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

 

کشف کالای قاچاق 3 میلیاردی در ایجرود

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از شناسایی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.

 

سرهنگ محمد معصومی راد در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پليس آگاهی شهرستان ایجرود حين گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري در محور بیجار – زنجان به یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق مشکوک و جهت بررسی بيشتر متوقف کردند.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسي از اتوبوس 2 دستگاه گوشي تلفن همراه، 10 دستگاه لوازم خانگي، 17 دستگاه لوازم و قطعات صنعتي، 25 طاقه پارچه و 67 ثوب البسه کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی آن، 3 میلیارد ريال برآورد شد.

 

سرهنگ معصومی راد با اشاره به دستگیری یک متهم ، بيان داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

 

کشف 10 تن مواد شوینده قاچاق در زنجان

 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 10 تن مواد شوینده قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده  در تشریح جزئیات این خبر گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی در محور " زنجان - قزوین "  به یک دستگاه کامیون مظنون و با هماهنگي مقام قضائي آن را توقيف كردند .

 

وي خاطر نشان كرد : ماموران در بازرسی از خودرو توقيفي 10 تن مواد اولیه شوینده قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف و يك نفر دستگير كردند .

 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی با بيان اين كه كارشناسان ارزش كالاي كشف شده را 3 میلیارد ریال اعلام كردند گفت : متهم به همراه پرونده به مراجع ذيصلاح معرفي شد.

ارسال نظرات