به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

برگزاری بیش از100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان کیار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیار از برگزاری بیش از 100 ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۰۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیار  گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ماندگار ملت مقاوم ایران در هشت سال جنگ نابرابر است.

سرهنگ پاسدار شیروان اسدی  افزود: دفاع مقدس ما در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهدگذاشت.

وی ادامه داد: دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق‌طلبانه، یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود. پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‌های حضرت امام خمینی(ره)  شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمانگرا و ایدئولوژی جهان گیر شد.

سرهنگ پاسدار شیروان اسدی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حالی توانست جنگ تحمیلی صدام علیه خود را در قالب دفاع مقدس به تجربه ای ماندگار و موفق تبدیل کند، که کمتر کسی تصور می کرد این کشور بتواند در مقابل هجمه ی دشمنان، موجودیت و بقای خود را حفظ کند.
وی  با اشاره به برگزاری بیش از 100 ویژه  برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کیار ، یادآوری کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی این برنامه ها بار رعایت پروتکل های بهداشتی و با کمک فضایی مجازی برگزار می شود، این برنامه ها شامل  نشست های بصیرتی، غبار روبی گلزار مطهر شهدا ، صبحگاه مشترک نیرو های نظامی و انتظامی، برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر فراز تپه نور الشهداء شهر شلمزار ، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس شهرستان ، مسابقات فرهنگی و ورزشی، ادامه کمک های مواسات و نهضت مومنانه، دیدار باخانواده شهداء ،  می باشد.

ارسال نظرات