حماسه‌ای کم نظیر در شهرستان سرخه رقم خورد+ تصاویر

مرحله دوم رزمایش مواسات در سطحی گسترده در شهرستان سرخه انجام شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۱۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در روزگاری که در کشور‌های به اصطلاح جهان اولی بر سر یک ماسک یا دستمال توالت جنگ و نزاع و درگیری برپاست تا هر فردی سهم و حق بیشتری برای خود قائل شود، اینجا در کشوری که مردم آن در سختی‌های ناشی از تحریم بسر می‌برند، این فرهنگ و غنای پیوند‌های ایمانی است که جلوه‌ای دیگر از خود نشان داده است.
مردم کشور عزیزمان علی رغم کمبودها، تورم و گرفتاری‌های خود سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند فرهنگ ایرانی ریشه در معنویت و دین آن‌ها دارد، که دست محتاجی را خالی برنگرداند و دلی را نلرزانند، تا لبخندی حتی کوچک بر روی لب کودکی بنشانند.
از بیست سوم فروردین ۹۹ که رهبر معظم انقلاب راه اندازی رزمایشی برای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌های متاثر از ویروس کرونا را پیشنهاد دادند، در سراسر کشور به یکباره یک خیز بزرگ برای جمع‌آوری و اهدای کمک‌های خیرخواهانه به نیازمندان آغاز شد.
در شهرستان سرخه نیز در مرحله دوم کمک‌های مومنانه ۴۰۰ بسته معیشتی با ارزش ریالی ۳ میلیون پانصد هزار ریال به همت مردم همیشه در صحنه، خیران، نهاد‌های حمایتی و ارگان‌ها برای نیازمندان در سطح شهری و روستایی جمع آوری و توسط ستاد رزمایش مواسات در شهرستان بدست خانواده‌های شناسایی شده آسیب دیده از کرونا رسید.
همچنین این کمک‌های مومنانه در سطح روستایی نیز ادامه دارد و کمک‌های مومنانه در رروستا‌های لاسجرد و مومن آباد نیز توسط مردم شهید پرور و غیور این روستا‌ها جهت کمک به همنوعانشان جمع آوری می‌شود. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار