خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: درس دفاع مقدس، درسی است که نه تنها برای کشور ما بلکه دنیا باید از آن درس عبرت بگیرد تا ملت های مستضعف در کنار یکدیگر قرار گیرند و دست جهانخواران را کوتاه کنند.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  امروز در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: همواره در طول تاریخ دو قشر آفت جوامع بشری بوده اند، یک قشر انسان های متکبر، خودخواه و خودبزرگ بین که دم از خدایی زدند و دیگر کسانی که در مقابل آنها کوتاه آمدند که این بدترین ننگ است.

وی عنوان کرد: ارزش دفاع مقدس از نظر ارزش های قرآنی، وحیانی، انسانی و الهی تشخیص داده می شود، زیرا مردم ایران اسلامی در یک شرایط نابرابر در مقابل ستم ستمگران و استعمار جهانخواران و سیستم های فاسد قیام کرده و ایستادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جنگ ایران و عراق، ظاهرش این بود که بعثی های همراه با صدام در حال جنگ با ما هستند اما باطن آن اینگونه نبود زیرا شوروی، کشورهای اروپایی و آمریکا در حال جنگ با ما بودند.

 وی گفت: در جنگ علیه ایران هدف دشمنان این بود که به مانند تاریخ گذشته ایران و بسیاری از مناطق دنیا، سلطه ای حاصل شود اما بعد از 8 سال دیدند که مسئله به گونه ای دیگر رقم می خورد و به این نتیجه رسیدند و گفتند که آن کسی که قرارداد الجزایر را پاره کرده و شروع کننده جنگ بوده است، صدام می باشد.

نقش دفاع مقدس برای ۸ سال نیست بلکه برای ۸ قرن است

آیت الله عبادی تصریح کرد: دفاع مقدس برای 8 سال نیست بلکه برای 8 قرن است، اینکه می بینید امروز همه کشورهایی که با ادعای آنچنانی خودشان را هنوز ابرقدرت می دادند اما محتاطانه در مقابل ایران عمل می کنند به این دلیل است که 8 سال دفاع مقدس درسی را آموخته است که فراموش نشدنی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ارزش دفاع مقدس و نقش شهدا، جانبازان و نیروهای مسلح در آینده های دور مشخص خواهد شد.

 وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در جنگ 8 سال دفاع مقدس نه تنها امتیازی به دشمنان ندادند بلکه به اوج کمال انسانیت رسیدند زیرا کسب شهادت سرمایه گزاری برای ابد است و این آرزوی هر انسان آزاده و عارفی است.

 آیت الله عبادی بیان کرد: بوسه زدن بر دستان نیروهای مسلح مایه افتخار است، امروز رهبر فقیه، متعهد، عارف و عالم دین، می گویند که من بر دست و بازوی نیروهای مسلح، بسیج مردمی و جبهه های ایمانی بوسه می زنم و و بر این بوسه زدن افتخار می کنم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: درس دفاع مقدس، درسی است که نه تنها برای کشور ما بلکه دنیا باید از آن درس عبرت بگیرد تا ملت های مستضعف در کنار یکدیگر قرار گیرند و دست جهانخواران را کوتاه کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها