خبرهای داغ:

دفاع مقدس شاهکار جوانان ایرانی بود

فرمانده پایگاه خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه گفت: دفاع مقدس نشانگر شاهکار جوانان ایرانی و شجاعی بود که برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های کشور ایران اسلامی خویش، عاشقانه جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۵۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
دفاع مقدس شاهکار جوانان ایرانی بودزهرا ادهم در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه اظهار داشت: دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.
وی تصریح کرد: در چهلمین سالروز جنگ تحمیلی و سرآغاز هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای "مدظله العالی" و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای خود و همگان مسألت می‌نماییم.
فرمانده پایگاه خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه افزود: شاید بسیاری از شما جوان¬‌های عزیز، دوران دفاع مقدس را درک نکردند، در آن دوران نتوانسته، نبودند که بیایند وسط آن میدان؛ اولاً باید با اوضاع داوطلبان و جوانان مؤمنِ آن روز همه آشنا شوند؛ همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پر تلاش نیرو‌های بسیجی در صحنه‌های جنگ اتفاق افتاد؛ این را باید همه بدانند.
ادهم خاطرنشان کرد: بنابراین، این یک نکته است که ما زندگی شهیدان را، سبک زندگی شهیدان را، برای جوان¬هایمان، برای نسل‌¬های رو به آینده‌مان تصویر کنیم، ترسیم کنیم، به آن‌ها نشان بدهیم که ببینند چه بود و چه شد.
وی در ادامه تاکید کرد: شهدا، برای امنیت کشور ودفاع ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی جان خود را از فدا کردند و در همه عرصه‌ها گوناگون به ویژه دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بودند؛ بنابراین باید برای زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها باید بکوشیم.
فرمانده پایگاه خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه با اشاره به برنامه‌های شاخص پایگاه در هفته دفاع مقدس بیان داشت: دو برنامه مشترک با پایگاه علی بن ابیطالب (ع) برادران با عنوان یک شب خاطره توسط پیشکسوتان دفاع مقدس در فضای بیرون پایگاه برادران با حضور مسولین شهرستان، بسیجیان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولین روز هفته دفاع مقدس بعد از اذان مغرب برگزار خواهد شد.
ادهم در ادامه اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در فضای بیرونی پایگاه برادران، تجدید میثاق با شهدا و شهدای گمنام سرخه، غبار روبی، عطرافشانی و گلباران قبور پاک شهدا با حضور فرمانده سپاه و فرماندهان حوزه برادران و خواهران و بسیجیان در یکی از روز‌های هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.
وی افزود: همچنین مراسم زیارت عاشورا و روضه خوانی در جوار مزار شهدای گمنام و دیدار با تعدادی از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس همراه با اهدای گل و هدیه از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس است.
فرمانده پایگاه خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه یادآور شد: کلیه برنامه‌ها با توجه به شرایط فعلی کشور و درگیر بودن با ویروس منحوس کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها