خبرهای داغ:
امام جمعه قاین در دیدار با بسیجیان:

شناخت دوست از دشمن یکی از برکات جنگ تحمیلی بود

امام جمعه قاین با اشاره به رشادتهاو دلاورمردی های رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: یکی از برکات جنگ تحمیلی شناخت دوست از دشمن بود.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۵۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در اولین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان شهرستان و شورای فرماندهی سپاه قاینات و شورای اداری شهرستان با امام جمعه قاین دیدار کردند.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه سپاه قاینات در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزشهایی همچون اتحاد،  برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تعالی.

 وی ادامه داد: همه ما مدیون خون سرخ شهدا و سختی ها و رنج های آزادگان و جانبازان هستیم و اگر امروز عزت، اقتدار و امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است به برکت خون شهدا و دلاورمردی های رزمندگان و جانبازان است.

 فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: در طول این هفته 50 عنوان برنامه شامل برنامه های آبروی محله، یادواره های شهدا، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده های شهدا، نشست های بصیرتی، همایش میقات صالحین و..  برگزار خواهد شد.

 در ادامه حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین با اشاره به رشادت هاو دلاورمردی های رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: یکی از برکات جنگ تحمیلی شناخت دوست از دشمن بود.

 وی ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس، قبل و بعد از انقلاب تنها کشوری که زورگیری صدام بی منطق را قبول نکرد کشور سوریه  بود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر جنگ تحمیلی نبود انقلاب ما تضمین نشده بود و این دستاوردها و موفقیت هایی که جوانان و نخبگان ما به آن رسیده اند نبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها