سلطه‌طلبان جهان به دنبال سیاه نمایی دوران طلایی ایران اسلامی هستند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب با ابزارهای مختلف در حال تلاش هستند تا دوران طلایی تاریخ ایران اسلامی را سیاه جلوه دهند گفت: قدرت‌های سلطه‌طلب جهانی امروز تمام قوا را بسیج کردند تا نورانیت این دوران طلایی‌ را خاموش کنند.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۹۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم تجلیل سراسری یک میلیون پیشکسوت دوران دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: امروز از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس که‌‌ جانانه مقابل دشمن ایستادند تجلیل می‌شود، رزمندگانی که بسیاری از آنان داوطلبانه در میدان رزم حضور پیدا کردند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: این کشور دوران‌ طلایی را تجربه کرده است و امروز به این مرحله رسیده در صورتی‌که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دوران پرتلاطمی بوده است.

فلاحتی با بیان اینکه تخت جمشید محل نمایش ظلم شاهان ایرانی و قدرت‌نمایی آنان بوده است ابراز داشت: امروز دشمن درصدد اسطوره‌سازی و راه‌اندازی جنگ ترکیبی است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب با ابزارهای مختلف در حال تلاش هستند تا دوران طلایی تاریخ ایران اسلامی را سیاه جلوه دهند ابراز داشت: قدرت‌های سلطه‌طلب جهانی امروز تمام قوا را بسیج کردند تا نورانیت این دوران طلایی‌ را خاموش کنند.

وی انقلاب اسلامی را بعثتی در تاریخ اسلام دانست و بیان کرد: دین اسلام و مسلمان بودن افتخار است از طرفی با پیروزی انقلاب بسیاری از مسیحیان و زرتشتیان و سایر ادیان به این نتیجه رسیدند و افتخار کردند که دین می‌تواند در ساحت زندگی بشر حضور داشته باشد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه این گذشته نورانی و دوران طلایی می‌تواند آینده ما‌ را رقم بزند گفت: دفاع مقدس، دفاع جانانه و ایستادگی مستضعفان در برابر دشمنان و جنگ زر و زور علیه بندگی خدا بود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امروز برخی حسرت می‌خورند که در آن دوران حضور داشتند اما در صحنه نبرد با دشمن حضور پیدا نکردند افزود: ایثارگران و رزمندگانی که در عرصه نبرد با دشمنان حضور پیدا کردند باید به‌خود ببالند و به آن دوران طلایی افتخار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات