ایثار و شهادت رزمندگان امنیت امروز ایران را تضمین کرده است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ایثار، شهادت و مقاومت تنها ابزاری بوده که توانسته امنیت امروز ما را در برابر دشمنان تضمین کند.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۷۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار امروز در مراسم نامگذاری پادگان «باباعباس» خرم آباد به نام شهید «هادی الماسیان»، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نامگذاری این پادگان به نام شهید الماسیان در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا انجام شده است.

امیر خوشکنار گفت: کشور عزیزمان از اول پیروزی انقلاب اسلامی با شکل‌های مختلف با توطئه دشمنان در رأس آنان آمریکای جنایتکار روبرو بوده که از خود گذشتگی و ایثار و شهادت و مقاومت تنها ابزاری بوده که توانسته امنیت امروز ما را در برابر این دشمنان تضمین کند.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی و پیش رفتن به هدف‌های والای انقلاب اسلامی است که بر همه ما لازم است در راستای تکریم آن‌ها و بازماندگان شهدا تلاش و کوشش کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان افزود: شهید الماسیان از افسران شایسته و ولایی در ارتش بود که نمونه آن را در ارتش جمهوری اسلامی ایران زیاد داریم که در راه اسلام و دفاع از وطن جان خود را تقدیم کرده است و ما امروز به پاس زحمات و رشادت‌های این شهید این پادگان مهم و راهبردی را به اسم این شهید بزرگ نامگذاری می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار