سعید زعفری هشجین
امدادگران بسیجی کمیته امداد استان اردبیل، در مجموع مراحل اول و دوم رزمایش ایران همدل، بیش از ۷۳ میلیون تومان به نیازمندان یاری رسانده‌اند.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

کمک بیش از ۷۳ میلیون تومانی امدادگران بسیجی اردبیل به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل، حسین دشتی شامگاه  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امدادگران بسیجی کمیته امداد استان اردبیل، در مجموع مراحل اول و دوم رزمایش ایران همدل، بیش از ۷۳ میلیون تومان به نیازمندان یاری رسانده‌اند.

وی افزود: از این مبلغ، بیش از ۲۰ میلیون تومان اخیراً و طی مرحله دوم رزمایش ایران همدل توسط امدادگران بسیجی اردبیل به‌صورت نقدی به نیازمندان کمک شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در شرایط فعلی که ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلات و سختی‌هایی برای خانواده‌های نیازمند شده است، افزایش همدلی‌های نیکوکاران می‌تواند بخشی از مشکلات این خانواده‌ها را حل نماید.

تلاش کمیته امداد برای ارتقای همدلی در جامعه

دشتی ادامه داد: کمیته امداد همراه با نیکوکاران می‌کوشد تا علاوه بر شناسایی دقیق مشکلات اساسی خانواده‌های تحت حمایت و رفع این مشکلات، به ارتقای همدلی در جامعه کمک نماید.

وی تصریح کرد: برای کمک به تأمین لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت، نیکوکاران استان اردبیل می‌توانند از طریق  کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل، مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همچنین نیکوکاران می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ از نحوه یاری‌رسانی به نیازمندان اطلاع یابند.

 

ارسال نظرات