همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری در 8سال جنگ تحمیلی گشایش یافت.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۰۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بعدازظهر امروز 31شهریور99 با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری در 8سال جنگ تحمیلی متشکل از 30 غرفه در محل موزه فرهنگی دفاع مقدس شهرکرد گشایش یافت.

سردار علی محمد اکبری، در آئین افتتاح این نمایشگاه با تقدیر از مجموعه هایی که در برپایی این نمایشگاه مشارکت داشته اند، بر ضرورت تلاش برای اقدامات نرم افزاری به منظور تبیین و تشریح نقش اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس رسالت سخت افزاری خود را در میادین نبرد به خوبی انجام دادند و بر همه ما تکلیف است که در بُعد نرم افزاری برای تبیین نقش اقشار مختلف در دفاع مقدس و انتقال آن به نسل حاضر و نسل های آینده بیش از پیش کوشش کنیم.

گفتنی است؛ معاون فرهنگی هنری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ابتدای این مراسم  گزارشی از روند برپایی نمایشگاه ارائه کرد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برپا شده تا بخشی از دستاوردهای نهادها و رده‌های سپاه و ادارات بیرون از سپاه را که در زمان جنگ و بعد از جنگ فعالیت کرده‌اند را روایت کند.

محمدرضا سلیمانی افزود: در این نمایشگاه به علت شرایط کرونایی سعی شده تا تعداد غرفه‌ها کمتر باشد، لذا حدود 30 غرفه برپا شده و به منظور جلوگیری از تجمع بازدیدکنندگان انعکاس دستاوردها بیشتر از طریق صدا و سیما انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام ) خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 24 رده از سپاه و ادارات خارج از سپاه با برپایی 30 غرفه در زمینه های مختلف حضور دارند .

سلیمانی با اشاره به اینکه ساعت بازدید از نمایشگاه صبح ها از 9 الی 11:30 و بعدازظهرها از ساعت  15 الی 18 می‌باشد، گفت: ساعات بازدید به‌ گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا بازدیدکنندگان ناهار و شام خود را در منزل میل کنند و شیفت شب این نمایشگاه نیز توسط استودیوی سیار  صدا و سیما با حضور یادگاران دفاع مقدس و مسئولان استانی پوشش داده می‌شود.

ارسال نظرات