خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی:

برای برگزاری نمایشگاه رینوتکس تابع نظر ستاد کرونا هستیم

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از برگزاری هشتمین نمایشگاه رینوتکس در آبان ماه سالجاری خبرداد و گفت: برای برگزاری این دوره از نمایشگاه با توجه به شرایط کرونایی تابع نظر ستاد کرونا هستیم.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید غریب خواجه افزود: در صورت مساعد بودن شرایط با رعایت تمام پروتکل ها و بیانیه های بهداشتی ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه سال جاری به صورت حضوری و در غیر این صورت به صورت مجازی برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: در صورت نبود ممنوعیت با وجودی که این نوع نمایشگاه ها تخصصی است و محدودیت های بهداشتی می طلبد، این نمایشگاه از 22 تا 25 آبان برگزار می شود و در صورت نامسعد بودن شرایط یا به زمان دیگری موکول و یا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

غریب برگزاری این نمایشگاه را رویدادی مهم و بین المللی و  آبروی تبریز عنوان و بیان کرد: بر اساس ارزیابی ها و پژوهش هایی که انجام شده بیش از ۷۰ درصد شرکت کننده ها در سال گذشته برای شرکت در هشتمین نمایشگاه رینوتکس اعلام حضور کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در نخستین نمایشگاه ۱۵۹ طرح، نمایشگاه دوم ۵۹۳ طرح، نمایشگاه سوم ۹۷۳، طرح، نمایشگاه چهارم یک هزار و ۷۱۳ طرح، نمایشگاه پنجم یک هزار و ۷۳۲ طرح در ششم یک هزار و ۶۱۲ طرح و در نمایشگاه سال گذشته سه هزار و ۲۲۲ طرح دریافت شده بود، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کشور شاید در آمار تفاوت معناداری شهد باشیم ولی  تصور می شود در بحث بهداشتی و مهندسی پزشکی با تعداد طرح های بسیار زیادی روبرو شویم.

غریب اضافه کرد: براساس استانداردهای ارزیابی نمایشگاه ها، ارزیابی اثربخشی آخرین نمایشگاه رینوتکس در سال گذشته نشان می دهد  ۱۶درصد طرح ها منجر به  راه اندازی کسب و کار،  ۱۰ درصد شبکه فروش، ۵ درصد افزایش سهم بازار، ۳ درصد جذب سرمایه گذاری های داخلی، ۵ درصد اخذ وام  و ۹ درصد عقد قراردادهای داخلی شده است.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی اعلام کرد: ثبت نام فناوران از اول تا پایان مهر ماه از طریق سایت های www.rrto.ir و www.rinotex.ir انجام می شود که علاقه مندان می توانند با مراجعه به این دو سامانه در آن شرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار