سازمان ورزش بسیج مستضعفین
کد خبر: ۹۲۷۷۷۵۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

  «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ» هجرات/15 

 

«مؤمنان واقعی تنها کسانی هستند که به خدا و رسولش ایمان آورده اند، سپس هرگز شک و تردیدی به خود راه نداده و با اموال و جان های خود در راه خدا جهاد کرده اند، آن ها راستگویانند.» هجرات / 15

هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، رشادت ها و شهامت های مردانی که با فداکردن جان خود و آفرینش مردانگی، آسایش به ما هدیه دادند را خدمت همه عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نباید از نظر دور داشت که دفاع مقدس کتابی بود از سر فصل های بی مانند غیورمردان و شیرزنانی که جان بر کف سال ها حماسه ساختند و افسانه اثار و مقاومت  را به حقیقت پیوند دادند. حماسه عظیم که در آن خط مقدم ها از پرچین نگاه ملتش ترسیم می شد و شهادت شاه راهی به وسعت افق قلب رزمندگانش بود.

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله)، یکی از آثار برکات هشت سال دفاع مقدس، عزت و اعتماد به نفس، احساس اقتداری که از ناحیه معنویت رزمندگان درجامعه ی اسلامی ما احساس شد و توانست آن حادثه ی عجیب و شگفت انگیز یعنی پیروزی در دفاع مقدس و شکست نخوردن در مقابل تهاجم این همه دشمن را رقم بزند آن خصوصیات آن خصلت ها، برای ملت و کشور ما، یکی از بزرگ ترین نیازهاست. این اندیشه و مکتب باعث گردید امروز جوانان با استعداد و نخبه ی این سرزمین در تمامی عرصه های علم و دانش، فن آوری و نظامی، سرآمد جوانان دنیا شوند و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز تمامی قلل جهان به اهتزاز درآورند. هشت سال دفاع، بستر تربیت افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی شد که باعث فخر و مباحات تمامی آزادی خواهان جهان و گل سرسبد عالم تشیع و خارچشم بدخواهان، خناثان و دشمنان دین و نظام گردید. الگوسازی دفاع مقدس یکی از شاخصه های دانشگاه شهادت بود که اکنون با حذف ناجوانمردانه  و به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام توسط مستکبرین، تبلور وعینیت  یافت.

جامعه ی ورزشی که همواره روحیه پهلوانی و جوانمردی را سرلوحه ی کارهای خود قرار داده است، همانند دوران دفاع مقدس که حضوری چشمگیر در خاکریزهای دفاع از میهن عزیزمان را داشتند امروز نیز خود را سرباز ولایت مطلقه ی فقیه و شاگرد مکتب ناب محمدی(ص) و کلاس درس حاج قاسم سلیمانی می دانند دراین ایام یاد و نام تمامی رزمندگان، مجاهدین، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز دفاع مقدس و محور مقاومت را پاس داشته و مجددا پیمان می بندد که تا آخرین قطره ی خون خود در راه اعتلای دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران قدم های استواری برداشته و ادامه دهنده ی راه آن عزیزان باشد.

امید است که در پیشگاه خداوند متعال، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران سربلند وسرافراز باشیم.

« ان شاء الله»

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      والسلام

                                                                   سازمان ورزش بسیج مستضعفین

پایان پیام//.

ارسال نظرات