فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: رزمندگان اسلام پشت مرز‌های اسرائیل و استکبار پای می‌کوبند و منتظر فرمان هستند تا جبهه کفر را درهم درهم بکوبند.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۶۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یادوراه شهدای افلاکیان خاکی گرامیداشت ۶۴ شهید بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و شهدای گمنام شهرستان بردسکن در محل مزار شهدای گمنام واقع در پارک ولیعصر عج بردسکن در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
 
 سردار احمدی فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) که خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مخصوصا سید الشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همه حاضرین در این مراسم توصیه کرد که بیانات رهبر معظم انقلاب را در مراسم تصویری تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس مطالعه و سرلوحه کار قرار دهند.
 
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: دوران دفاع مقدس پر است از شهدایی که سن و سالی نداشتند، دانش آموز بودند، ولی اسباب زحمت برای دشمن شدند و دشمن بعثی را به چالش می‌کشیدند.
 
این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار داشت: به برکت خون شهیدان که دامن گیر جبهه نگر شده است وظیفه  ماست که ان را زنده نگه داریم.
 
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که جنگ نظامی متصور نیست، ولی خرمشهر‌های دیگری در پیش داریم و آن جنگ فرهنگی و اجتماعی است که باید خودمان را برای این جنگ اماده کنیم.
 
این سردار سرافراز اسلام به ضعف‌های امریکا در برابر ایران اشاره کرد و گفت: امریکا اگر قدرت داشت آن زمانی که ۸۰ درصد سوریه و ۴۵ درصد عراق که داعش آن را گرفته بود و سردار سلیمانی در برابر آن‌ها ایستاد با او مقابله می‌کردند نه اینکه مزبوحانه و در دل شب و بدون سلاح او را به شهادت رساندند.
 
سردار احمدی بیان داشت: به برکت خون شهیدان، به برکت عظمت امام راحل، به برکت وجود رهبر معظم انقلاب؛ رزمندگان اسلام پشت مرز‌های اسرائیل و استکبار پای می‌کوبند و منتظر فرمان هستند تا جبهه کفر را درهم درهم بکوبند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها