خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۱۵۰ برنامه متنوع در بوکان اجرا خواهد شد

فرمانده سپاه بوکان از اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۸۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه ترتیب یافت، اظهار کرد: در دوان دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید خود را باور کرده و با تکیه بر توانمندی‌های خود، به ویژه جوانان خداجو، کشور را اداره کنیم و تأثیر این خودباوری، بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فناوری‌های نوین دفاعی نمود فزاینده‌ای داشت.

وی با ضروری خواندن انتقال ارزش ها و تجربیات گرانبهای دفاع مقدس به نسل های جدید، گفت: لازم است نسل های جدید را با ایثارگری و رشادت های رزمندگان آشنا كنیم تا در اذهان عمومی جاودانه شود.

این مسئول افزود: عامل پیروزی ما در هشت سال دوران دفاع مقدس اتحاد و همدلی ملت ایران به رهبری امام راحل (ره) بود و امروز نیز با وجود رهبر معظم انقلاب و اتحاد و همبستگی اقوام اجازه نخواهیم داد كه دشمنان با هر ترفندی در صدد حمله به ایران اسلامی باشند.

سرهنگ جمشیدی گفت: دشمنان انقلاب و ایران هر روز در گوشه ای از این خاك در صدد هستند وحدت و همبستگی ملت ایران را از بین ببرند اما ملت ایران با هدایت های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب تمام این توطئه ها را مانند گذشته خنثی خواهد كرد.

وی  در پایان اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد که نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهداء و دیدار با خانواده شهداء، نشست‌های روشنگری، همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اعزام اکیپ پزشکی و گروه های جهادی به مناطق محروم و تجلیل از مدافعان سلامت از مهمترین برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در بوکان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات