سید مرتضی علوی
در آیین تجلیل از سربازان ناحیه بسیج سامان عنوان شد:
حجت الاسلام عباسی در آئین تجلیل از سربازان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان ، سرباز را مظهر بصیرت، مدافع ولایت و نماد مقاومت دانست .
کد خبر: ۹۲۷۸۳۲۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

   به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان همزمان با  هفته دفاع مقدس وگرامیداشت  روز سرباز در جمع سربازان وظیفه این ناحیه گفت:  خدمت مقدس سربازی در نظام ولایی و اسلامی از افتخارات بزرگ به شمار می رود.

وی، بزرگ سرباز گمنام تاریخ اسلام را مولای متقیان حضرت علی علیه السلام عنوان کرد و افزود: سربازان ما که پیرو مکتب اهل بیت علیهم السلام هستند باید با تمسک به مشی و مرام بزرگان دین، از لحظات سربازی در نظام اسلامی بیشترین بهره معنوی را ببرند.

وی تصریح کرد: سربازان عزیز ما باید سعی کنند از خدمت سربازی به‌عنوان ابزاری سازنده برای پیشرفت اخلاقی و روحی خود بهره ببرند و در راه خودسازی قدم بردارند و قدر این فرصت کوتاه مدت را بدانند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه افزود: باید سربازان همت کنند و از همه توانایی‌های خود در راستای پیشرفت و پیشبرد اهداف سازمان استفاده کنند و هر نقطه‌ای که در حال خدمت هستند را مهمترین نقطه و کار خود را مهم‌ترین کار بدانند و برای رسیدن به اهداف سازمانی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: یکی از اهداف خدمت سربازی یادگیری و ایجاد نظم و انضباط در زندگی فردی و اجتماعی است و سربازان باید در طول دوران خدمت سربازی رعایت احترام به سلسله مراتب سازمانی و همچنین به‌طور منظم و مرتب و با روحیه در یگان‌های خود خدمت کنند.

عباسی  درمورد مقام و جایگاه سرباز به خصوص سرباز سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی مطالبی بیان و درخواست کرد سربازان شخصیت حقیقی و حقوقی خودشان را محترم بشمارند و بدانند که دوران خدمت سربازی یکی از بهترین و خاطره‌انگیز ترین دوران زندگی است که باید قدر آن را بدانند. ‏

وی در پایان سرباز را مظهر بصیرت، مدافع ولایت و نماد مقاومت دانست و گفت: تفاوت نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی با سایر نیروهای نظامی در دنیا همین بحث معنویت و باورهای مذهبی و شاخصه ولایتمداری و ولایت پذیری بر اساس اندیشه های ناب دینی است.

در این مراسم از سربازان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان تجلیل شد.

ارسال نظرات