رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان با اشاره به رونمایی از ۲ کتاب حوزه دفاع مقدس در رشت گفت: عنوان این دو کتاب «شناسنامه عملیاتی لشکر قدس گیلان» و «مهمان نخلستان» است.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۵۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سید غلامرضا امیری امروز در مراسم رونمایی از دو کتاب حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: کتاب 256 صفحه‌ای «شناسنامه عملیاتی لشکر قدس گیلان» نوشته محمدرضا فخاری است که در آن اسناد مکتوب، صوتی و تصویری رزمندگان این لشکر به رشته تحریر درآمده است.

رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان با اشاره به کتاب «مهمان نخلستان» بیان کرد: این کتاب ارزشمند زندگی شهید حمید تقوی را روایت می‌کند که نویسنده، خاطرات برگرفته از دو همرزم شهید را در 220 صفحه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: ثبت و انتقال خاطرات دوران پرافتخار دفاع مقدس مانند یک گنجینه ارزشمند ضرورت دارد و باید به نسل جدید نشان دهیم که رزمندگان گیلانی چه دلاوری‌هایی در میدان نبرد انجام دادند.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه دفاع مقتدرانه فرزندان ایران در برابر دشمن بعثی نشانه غیرت و آزادگی ملت ایران است، تصریح کرد: حضور باشکوه رزمندگان در میدان نبرد حق علیه باطل، دینداری و وطن‌پرستی مردم مومن ایران را به همه ثابت می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ افزود: حضور مقتدرانه و با صلابت رزمندگان گیلانی برای دفاع از انقلاب و کشور، عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آورد و آنها باید برای ما الگو باشند.

حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی با اشاره به رسالت مهم شهدا ابراز داشت: آنها برای دفاع از کشور، ارزش‌ها و انقلاب به ندای ولی‌فقیه خود لبیک گفتند و از جان و مال و ناموس کشور دفاع کردند و نامشان در تاریخ ماندگار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات