امام جمعه بندر دیر گفت: عواملی که موجب پیروزی ما در دفاع مقدس بودند را باید حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۶۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
عوامل پیروزی در دفاع مقدس را حفظ کنیم 
به گزارش خبرگزاری بسیج از  دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در شب شهادت حضرت رقیه سلام الله علی‌ها در مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها محله شهید صدوقی شهر دیر، با بیان اینکه تقابل جریان حق و باطل همواره وجود دارد، اظهار داشت: اقدام توهین آمیز نشریه فرانسه نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) نشانه کینه و عداوت دشمنان اسلام است.

امام جمعه بندر دیر با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: در دوران دفاع مقدس همه جهان با صدام بود و انواع سلاح‌ها در اختیارش قرار گرفت با این حال ایران را جنگ طلب و صدام را صلح طلب می‌خواندند.

وی با اعلام اینکه همه اقشار جامعه در جنگ حضور داشتند، ادامه داد: عظمت کار رزمندگان ما به این بود که هشت سال با دستان خالی مقابل یک دنیا دشمن ایستادند و حتی یک وجب از خاک وطن را به دشمن واگذار نکردند.

حسینی گفت: هدف دشمن نابودی نظام اسلامی و انقلاب نوپای ما بود که به هیچ یک از اهداف خود نرسید و اگر امروز دشمنان جرأت راه اندازی جنگ دیگری ندارند بخاطر سیلی سختی است که در دفاع مقدس به آن‌ها وارد شد.

وی وحدت، روحیه ایثارگری و شهادت طلبی، معنویت و رهبری داهیانه امام را از عوامل پیروزی در دفاع مقدس دانست و یادآور شد: هرجا گوش به فرمان  رهبری بوده ایم از مشکلات عبور کرده ایم، اما جایی که بی توجهی شده مانند امروز در قیمت تخم مرغ و مدیریت بازار می‌مانیم.

امام جمعه بندر دیر عنوان کرد: اگر امروز قوای سه گانه و همه مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند مشکلات حل می‌شوند.


پایان خبر/
ارسال نظرات