فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان:
سرهنگ نعمت الله غلامپور گفت: یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس لزوم گرفتن ابزار رسانه از دست دشمن است.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۹۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ نعمت الله غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در مراسم افتتاحیه دوره یاوران ولایت فرماندهان بسیج دانش آموزی مدارس دبیرستان‌های متوسطه دوم عنوان کرد: شهید حسن باقری نمونه بارز یک جوان طراز انقلاب اسلامی است، حسن باقری با جسمی به ظاهر ضعیف، ولی با بینش بلند و همت استوار تحول بزرگی در اطلاعات و عملیات جنگ در سپاه ایجاد کرد، و این دستاورد‌ها با تلاش و روحیه ولایتمداری این شهید بزرگوار به دست آمد.
ایشان با بیان اینکه حاصل ماندگاری انقلاب اسلامی قوی شدن و تجهیز خودمان می‌باشد، اظهار داشت: هرچه قدر ما خود را توانمند کنیم دشمن بیشتر از ما می‌ترسد و جرات مقابله با ما را ندارد.
وی افزود: یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس لزوم گرفتن ابزار رسانه از دست دشمن است، دشمن دارای ابزار‌های مختلف رسانه‌ای بود و از این طریق در دفاع مقدس اهداف خود را دنبال می‌کردد. فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان عنوان کرد: یکی از این رسانه‌ها رادیو بی بی سی یا رادیو لندن بود که بار‌ها اعلام می‌کردند که فتح خرمشهر غیر ممکن است و از این طریق روحیه رزمندگان اسلام را تضعیف می‌کردند، و در حال حاضر نیز چنین است، که به فضل خداوند با آزادسازی خرمشهر نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.
پایان خبر/
ارسال نظرات