سعید زعفری هشجین
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سفر رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل نقطه عطف بزرگی در تاریخ قضایی استان است.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۵۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵

جزئیات برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، ناصر عتباتی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل نقطه عطف بزرگی در تاریخ قضایی استان است.

وی  با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی فردا پنج‌شنبه 3 مهر 1399 در رأس یک هیأت عالی رتبه قضایی در سفر  یک‌روزه وارد اردبیل می‌شود، تصریح کرد: حضور در شورای اداری استان، حضور در شورای قضایی استان و دیدار با کارکنان قضایی و اداری از مهم‌ترین برنامه‌های این هیأت است.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان دیدار عمومی وجود ندارد، افزود: 30 باجه دریافت نامه‌های مردمی برای انتقال به دبیرخانه ریاست قوه قضاییه در مقابل اداره کل دادگستری استان اردبیل مستقر خواهد بود که مردم می‌توانند جهت بیان مشکل یا دغدغه خود از این طریق اقدام نمایند.

عتباتی با بیان اینکه مردم، درخواست‌ها و نامه‌های خود را می‌توانند در باجه‌های مقابل دادگستری اردبیل به دبیرخانه رئیس قوه برسانند، گفت: در این سفر مسائل و مشکلات قضایی استان بررسی و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد و همچنین در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات اداری و نیروی انسانی و فضای فیزیکی با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم طی این سفر رفع شود.

وی افزود: همچنین مشکلات  ادارات ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی، امور زندان‌ها، بازرسی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نیز جمع‌بندی شده است تا مورد بررسی این هیات قرار گیرد.

ارسال نظرات