فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس

تبعیت از رهبری رمز پیروزی کشور است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: صلح و دوستی ممکن است پیامدهای پایان هر جنگی به شمار آید، اما پیامد قطعنامه پایان جنگ هشت ساله ایران و عراق، اعلام شروع مبارزه بود، که می‌توان از آن به ‌عنوان بیانیه‌ گام اول انقلاب یاد کرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۵۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس؛ سرگرد پاسدار حسین حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، در خصوص آموخته های هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت تنها راه غلبه و پیروزی بر دشمنان بوده و در این راه تبعیت از ولی فقیه پیام شهدا است همچنین به کار گیری آموخته های هشت سال دفاع مقدس به عنوان شیوه ای از زندگی و معرفی اسطوره های دفاع مقدس به جوانان از جمله نعمت های این جنگ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: شیوع ویروس کرونا با تغییر در شرایط جامعه، یادآور هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است که با کمک و همراهی مردم می توان این شرایط را هم با موفقیت پشت سر گذاشت.

  حبیبی با تشریح برنامه های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان قدس بیان کرد: چهل برنامه با همکاری ادارات به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که از جمله این برنامه ها می توان به تجلیل از رزمندگان و بسیجیان پیشکسوت همراه با گفت‌وگوی تصویری مقام معظم رهبری همزمان در سراسر کشور و در شهرستان قدس با عنوان «یادیاران» در سالن باغ ملی اشاره کرد.

او افزود: از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس، دیدار با ۴۰ خانواده شهید، نواختن زنگ مقاومت با همکاری آموزش و پرورش، برنامه‌هایی تحت عنوان زنان عاشورایی و تجلیل از بانوان فعال، اجرای برنامه های متعدد از جمله حلقه صالحین و دیگر برنامه‌ها با همکاری قرارگاه فرهنگی نماز جمعه در پایان هفته است.

حبیبی اظهار کرد: کمک‌های مؤمنانه، رونمایی از تندیس شهید سلیمانی در ورودی شهر به همت شهرداری ، نامگذاری یکی از ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی به اسم یکی از شهدا، افتتاح چند پایگاه بسیج در نقاط مختلف شهر از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان قدس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار