خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: کمترین وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دیدار با مادران و خانواده های شهید است
کد خبر: ۹۲۷۸۹۲۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه سرهنگ مرتضی عبداللهی در دیدار با خانواده‌ها و مادران شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی تمام دستاورد‌های ارزشمند خویش را در عرصه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در پرتو مجاهدت شهدای عالی قدر، جانبازان سرافراز، آزادگان صبور و ایثارگران افتخار آفرین بدست آورده است.
وی با بیان این که شهیدان درس رشادت و شهادت در مسیر ولایت را از کلاس درس عاشورا آموختند و اطلاع رسان مکتب عشق شدند، افزود: امروز اگر جهانیان ایران اسلامی را با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت و ایستادگی می‌شناسند در پرتو انوار پرفروغ و درخشان این ستاره‌های پرفروغ آسمان ایران است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: نخستن تصویری که از خانواده شهدا در ذهن‌ها نقش می‌بندد مادران شهیدان والامقام هستند که با وجود تحمل بیشترین داغ و مصیبت، کمتر دیده شده اند. شما مادران شهدا برای ما دعا کنید تا همه ما در مسیر انقلاب و ولایت بمانیم و ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم.
عبداللهی خازرنشان کرد: امروز هر چه داریم از فداکاری، ایثار و گذشت زنانی است که فرزندان عزیزشان را روانه جبهه‌های حق علیه باطل کردند تا اسلام سربلند و پیروز بماند.
وی با اشاره به اینکه شهدا رفتند تا ما امروز با امنیت خاطر زندگی کنیم؛ گفت: از جان گذشتند تا ما سربلند باشیم و با افتخار سر خود را جلوی دشمنان اسلام و انقلاب بالا بگیریم و بگوییم یک وجب از خاک این مملکت را در هشت سال جنگی که تمام دنیا دست بدست هم داده بودند؛ به دشمن ندادیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تاکید کرد: امروز کمترین وظیفه‌ی ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست، سر زدن به خانواده هایشان و ابراز ارادت خدمت آن هاست.
عبداللهی اضافه کرد: شما عزیزترین چیزی را که داشتید در راه اسلام و انقلاب فدا کردید و اجر و پاداش شما نزد خداوند است. ان شالله همه ما بتوانیم از شفاعت شهدا برخوردار شویم.
وی در پایان یادآور شد: شهدا برای ما برکت و عزت آوردند و اجرای برنامه‌های با موضوع شهدا برکت‌آور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها