امام جمعه بهاباد:

دفاع مقدس یک سرمایه عظیم وارزشمند است

حجت الاسلام بشکانی: دفاع مقدس یک سرمایه عظیم و ارزشمند است و خداوند دفاع مقدس را یک ذخیره درس آموز برای نسل امروز و فردا قرار داده است.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۵۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در حاشیه توزیع بسته های معیشتی  با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی وامام راحل اظهار داشت: دفاع مقدس یک سرمایه عظیم و ارزشمند است و خداوند دفاع مقدس را یک ذخیره درس آموز برای نسل امروز و فردا قرار داده است.
رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد بابیان اینکه دغدغه اصلی برای توزیع کمک‌های مؤمنانه توزیع بین آسیب‌دیده واقعی و نیازمندان واقعی است، افزود: اولویت نخست توزیع کمکها، افراد آسیب‌دیده از شیوع کرونا باشند.
امام جمعه بهاباد بابیان اینکه رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در سال‌های دفاع مقدس با حمایت و پشتیبانی مردم مقاومت کردند و به دشمن اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کند افزود: هفته دفاع مقدس و بیان رشادت‌های رزمندگان جان برکف اسلام فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و خدمت به مردم است.
مراسم رزمایش کمک مؤمنانه ومواسات دربهاباد با حضور فرمانده تیپ ۱۸ الغدیریزد، امام جمعه، فرماندارو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان ادارات و خانواده‌های شاهد در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد برگزارشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار