سرهنگ محمود احمدآقایی از اجرای ۵۲برنامه درهفته دفاع مقدس درایوان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۹۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "محمود احمدآقایی"،فرمانده سپاه ناحیه ایوان ؛در گفتگو خبرگزاری بسیج در ایوان در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان گفت : در راستای گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس هر روز از این هفته با عنوانی خاص نامگذاری گردیده است ، سپاه ناحیه ایوان که ماموریتهای فرهنگی را در سطح شهرستان بر عهده دارد بیش از 52.ویژه برنامه فرهنگی با عناوین مختلف در سطح اقشار مختلف بسیج و حوزه های مقاومت در طول این هفته اجرا خواهد کرد.

 وی اظهار کرد:جانفشانی ها و ایثارگری های دیروز شهدا ، عزت و اقتدار ملی و بین المللی امروز رابرایمان به ارمغان آورده است و همگی باید به شکرانه این اقتدار در این برهه خاص از زمان با حضور خود در عرصه های مختلف و مناسبتهای ملی مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان بکوبیم.

 سرهنگ احمد آقایی با تاكيد برای نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در این باره افزود : باید در کشور بتوانیم الگوی مناسبی به جوانان معرفی کنیم چراکه جنگ امروز ما با دنیای استکبار، در جبهه دیگری به عنوان جبهه فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد و شایسته است رسانه های داخلی ارزش های ناب دفاع مقدس را در مقابل تبلیغات مسموم رسانه های خارجی بیش از پیش پررنگ جلوه دهند.

 فرمانده سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد : از شاخصترین این برنامه ها می توان به ، یادواره شهداء، نواختن زنگ مقاومت ، سرکشی از خانواده معظم شهدا وایثارگران ، برگزاری نشستهای فرهنگی بصیرتی ،غبار روبی مزار شهدا ، وبازدید ازطرح های محرومیت زدایی اشاره کرد.

 احمدآقایی با اشاره به اینکه امسال باتوجه به شرایط موجود و درگیری جامعه با ویروس کرونا بسیاری از برنامه های هفته دفاع مقدس بصورت مجازی برگزار می شود از عموم بسیجیان و شهروندان خواست تا در این برنامه ها حضور بهم رسانند.

ارسال نظرات