خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حیات جامعیت بشریت در این است که قلب ها و عقیده ها اصلاح گردد.  اگر قلب اصلاح شود همه‌ی کارها اصلاح می گردد اما اگر قلب فاسد شود همه چیز را فاسد می کند.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۶۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در نشست بصیرتی طلاب و روحانیون که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه تخصصی حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) بیرجند برگزار شد، گفت: بزرگان می گویند انسان به دلیل اینکه متفکر خلق شده است، خواه و ناخواه برداشتی از حیات دارد و به عنوان یک جهان شناسی، بقیه زندگی اش به صورت خودکار بر اساس آن تنظیم می شود و این اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: ایمان یعنی اینکه آنچه شخص به عنوان عقیده در دل دارد و همچنین صحبت ها، فریاد، عمل، برخورد، سیاست، اخلاق و رفتارش بر اساس ایمان تنظیم شده باشد.

آیت الله عبادی گفت: در دنیا هیچ کاری ارزشمندتر از آنچه که شما طلاب و روحانیون به آن شاغل هستید وجود ندارد، کار شما(طلاب و روحانیون) ایجاد عقیده پاک، توحیدی، الهی و اصلاح نیات اشخاص است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در طول تاریخ بررسی شود، مشاهده می کنید آنچه که در راه حق یا باطل، درست یا نادرست و عدل یا ظلم، کارساز است، جوهره ی عقیده می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: حیات جامعیت بشریت در این است که قلب ها و عقیده ها اصلاح گردد.  اگر قلب اصلاح شود همه‌ی کارها اصلاح می گردد اما اگر قلب فاسد شود همه چیز را فاسد می کند.

وی ادامه داد: خداوند متعال به شما(طلاب و روحانیون) توفیق بزرگی عنایت کرده که عمر خود را برای ایمان، اخلاق، رفتار، اهداف، و معاد مردم وقف کرده اید.

آیت الله عبادی اظهار داشت: خداوند به شما قوت دهد و انشاءالله نتیجه نهایی این حرکت، ظهور صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج) باشد که دنیا را از شر این حیوان های متمدن نما نجات دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها