خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سلماس با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۴۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی امروز با خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس با حضور فرماندار و رئیس بنیاد شهید به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس دیدار کرد.

وی در این دیدارها خانواده شهداء را پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: یکی از وظایف مهم همه مسئولین، دیدار با خانواده های رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس می باشد.

این مسئول افزود: رزمندگان انقلابی و جهادگر در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان قدرت ایمان و اراده الهی را نشان دادند، هر روز که از ایام حماسه آفرین دفاع مقدس می گذرد، ابعاد بیشتری از شگفت زدگی ابرقدرت های ظالم جهان و استکبار جهانی از قدرت اسلام و مسلمانان روشن می شود.

 مدنی گفت: رزمندگان قهرمان و مؤمن کشورمان در جنگی همه جانبه از سوی تمام ظالمان جهانی قدرت و اراده مقاومت را به رخ کشیدند و به راستی که ابهت غرب و شرق را شکستند.

این مسئول یادآور شد: سلماس به نسبت جمعیت یکی از مناطقی است که بیشترین رزمنده را عازم جبهه های حق علیه باطل کرده است و فرزندان غیور این شهرستان همچون همه رزمندگان سطح کشور در صفحات تاریخ به عنوان حماسه آفرینان غیور دفاع مقدس معرفی می شوند.

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: سلماس با تقدیم ۷۲۳ شهید گرانقدر تکلیف خود را برای دفاع از حریم امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی به انجام رسانده است و همچنان نیز جوانان مومن و انقلابی سلماس در این منطقه مرزی پاسدار حریم ولایت می باشند.

وی افزود: روحیه ایثار و شهادت در نسل چهارم انقلاب در چهلمین سالگرد دفاع مقدس جلوه های تازه و بسیار ویژه ای از خود را نشان داده است.

گفتنی است ۱۳۰ ویژه برنامه برای گرامیداشت ایام سالگرد روزهای حماسه و جهاد دفاع مقدس از طرف سپاه سلماس برنامه ریزی شده است که به دلیل شرایط ویژه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بیش از هشتاد درصد برنامه ها با محوریت فضای مجازی در حال برگزاری می‌باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات