از جمله افتخارات نظام که با بیان و کلام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) فراگیر شد کمک های مومنه بود که رحمت الهی را در بر دارد.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۱۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور اعضای شورای اداری کوهبنان ، اعضای شورای تامین و ستاد نماز جمعه ، جمعی از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، علما و روحانیون ، خانواده های معزز شهیدان، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان قبور مطهر و‌ منور شهیدان شهرستان غبار روبی ، عطر افشانی و گلباران گردید .

این مراسم با قرائت سرود، قرائت زیارت عاشورا ،سخنرانی، مداحی و عزاداری همراه بود.

-----------------------------

در حاشیه این حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری گفت: یکی از کارهای ارزشمند در هفته دفاع مقدس در کوهبنان تهیه ۱۸۳ سبد کالا به یاد سردار دلها ، شهیدان دوران دفاع مقدس و هفت شهید گمنام در شهرستان بود.

وی تاکید کرد: از جمله افتخارات نظام که با بیان و کلام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) فراگیر شد کمک های مومنه بود که رحمت الهی را در بر دارد.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: از روز نیمه شعبان خیرین و مردم ولایت مدار ایران اسلامی در لبیک به منویات رهبر و‌مقتدای خود اقدام به کمک های مومنانه در قالب های مختلف کردند.

وی ادامه داد: این راه انبیا و اولیای الهی است که همواره دست گیر نیازمندان و همنوعان خود بودند مولای متقیان در نیمه های شب انبان غذا را بر دوش می کشید تا خدمتی به نیازمندان داشته باشد.

حجت الاسلام جعفری افزود: خدمت به دیگران بالاترین عبادت است کاری که سردار حاج قاسم سلیمانی ، علمای دین و شهدا انجام می دادند تا گره ای از کار فردی بگشایند.

امام‌ جمعه کوهبنان ابراز داشت: باید همواره تاسی به ولایت و رهبری همچنین شهدا داشته باشیم تا شاهد برکات و خیرات بیشتر در جامعه باشیم.

ارسال نظرات