مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله مطرح کرد:

۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی به عنوان سربازان جبهه محرومیت زدایی و پیشگامان خدمت رسانی به مردم هستند

امیدمحترمی گفت:سازماندهی گروه های جهادی بر اساس تخصص محور و منطقه محور است که بیش از ۲۲ هزار نفر در سطح استان در عرصه های مختلف عمرانی ، بهداشتی، پزشکی ، خدماتی ، کشاورزی ، درمانی ، صنعتی، تولیدی و سایر فعالیت ها خدمات تخصصی به مردم ارائه می کنند.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۵۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای زرندیه بیان کرد:امروز ۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی به عنوان سربازان جبهه محرومیت زدایی و پیشگامان خدمت رسانی به مردم هستند که با حضور در روستاها و مناطق محروم بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند.

وی افزود:سازماندهی گروه های جهادی بر اساس تخصص محور و منطقه محور است که بیش از ۲۲ هزار نفر در سطح استان در عرصه های مختلف عمرانی ، بهداشتی، پزشکی ، خدماتی ، کشاورزی ، درمانی ، صنعتی، تولیدی و سایر فعالیت ها خدمات تخصصی به مردم ارائه می کنند.

محترمی بابیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای امروز مردم روستا آبرسانی کشاورزی است افزود:که با توجه به احساس نیازی که در این حوزه وجود داشت بیش از ۱۴۰ پروژه آبرسانی کشاورزی در سال ۹۹ در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی است که تاکنون ۶۰ پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده و ۳۰ پروژه در دست اقدام و باقی پروژه ها عملیات شروع آنها به زودی شروع خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله گفت:ایجاد اشتغال برای جوانان و سایر مردم نیز به عنوان یکی از مسائل مهمی است که توسط بسیج سازندگی دنبال می شود که با تکیه بر ۵۲۰ صندوق قرض الحسنه مردم پایه در سال ۹۹ به دنبال ایجاد اشتغال یک هزار نفری هستیم که امیدواریم تا پایان سال محقق شود.

وی تاکید کرد:در خصوص مبارزه با بیماری منحوس کرونا از ابتدای شیوع این ویروس بسیج سازندگی با حضور میدانی به خدمت رسانی در حوزه های مختلف نقش آفرینی کرده و تا پایان این بیماری در کنار مردم و سایر دستگاه های مسئول به ویژه مدافعان سلامت خواهد بود

محترمی خاطرنشان کرد :تولید و توزیع بیش از ۳ میلیون ۶۰۰ هزار ماسک بهداشتی، فعالیت ۳۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش بهداشتی،  و توزیع ۱۷۶ هزار بسته معیشتی از جمله اقدامات مهم بسیج سازندگی استان مرکزی است.

ارسال نظرات