خبرهای داغ:
سرکشی از رزمنده جانبازدفاع مقدس در شهرستان مانه وسملقان
کد خبر: ۹۲۷۹۶۶۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبر گزاری بسیج، به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس فر مانده حوزه  مقاومت بسیج عمارسروان  پاسدارهادی الهیان با جمعی از بسیجیان در منزل جانبازحسین محمدی از روستای حصه گاه(بخش مانه)، از این رزمنده جانباز تجلیل کردند.

****
 دیدار با خانواده شهید داوری در شهر آشخانه

 حجت الاسلام احمد زاده دراین دیدارمعنوی جایگاه خانواده های معززشهدا را والا و مهم عنوان کرد و گفت: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند.

 وی از شهدا بعنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: خانواده های شهدا از افتخارات کشور ما می باشند و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستندودر پایان این دیدارخانواده این شهید بزرگوار را تکریم کردند.

****
دیدار کارکنان سپاه مانه وسملقان با امام جمعه شهرآشخانه

در این نشست حجت الاسلام احمد زاده گفت: در 40 سال پیش استکبار جهانی با اجیر کردن صدام برای زمین زدن کشور نوپای ما تلاش کردد تا انقلاب اسلامی را سرنگون کند ، با توجه به اینکه کشور ما در ضعیف‌ترین شرایط دنیا قرار داشت اما رزمندگان غیورعرصه جهاد و شهادت با پرچم یا حسین و یا زهرا معجزه کردند و تمام سناریوهای استکبار جهانی را بر هم زدند.

وی افزود : استکبار با اجیر کردن کشورهای اروپایی و منطقه در صدد این بود که در روز اول خوزستان و در یک هفته تهران را تصرف کنند اما رزمندگان شجاع کشورمان در بیش از ۲هزار روز در نبرد با استکبار زجرهای زیادی کشیدند و به دنیا ثابت کردند که با قدرت دین و ایمان و توکل به خدا و توسل به ائمه و ولایتمداری می‌شود معجزه کرد.

****
عطر افشانی گلزارشهدابه مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس

سرهنگ سعیدوطن دوست بابیان این که امام راحل می فرمایند: «شهدا چشم و چراغ این ملت هستند» دراین مراسم افزود: شهدا حق بزرگي بر گردن ما دارند و حضور در مزار شهدا ، تجديد بيعت مجدد با شهدا در ادامه راهشان است. امنيت امروز جامعه، مرهون رشادت ها و از جان گذشتگي هاي دلاورمردان ديروز در عرصه هشت سال دفاع مقدس است كه بايد با گراميداشت ياد و نامشان در ادامه راهشان استوار بوده و با حمايت از رهبري در خط ولايت فقيه باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها