خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاینات با بیان این که جنگ دشمن، جنگ با اعتقادات و ارزشهاست، گفت: دشمنان می خواهند ارزش ها و اعتقادات را از رزمندگان، جوانان و مردم ما بگیرند و نگذارند که این ارزش ها رشد کنند.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۸۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش عاشقان ولایت با حضور سرمربیان و مربیان حلقه های صالحین شهرستان قاینات در محل سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم سردار احمدی از فرماندهان بازنشسته سپاه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس با حضور مقتدرانه رزمندگان در تاریخ ثبت شد و امروز هم به برکت فرزندان این مملکت سایه جنگ از سر ملت ما برداشته شده است.

 سرهنگ فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاینات در این مراسم با بیان اینکه امروز دشمن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را دنبال می کند، اظهار داشت: جنگ دشمن با جمهوری اسلامی، جنگ با اعتقادات و ارزش هاست که می خواهند ارزش ها و اعتقادات را از رزمندگان، جوانان و مردم ما بگیرند و نگذارند که این ارزش ها رشد کنند.

وی با اشاره به اهمیت حلقه های شجره طیبه صالحین، گفت: یک کار فرهنگی می تواند اثرات بسیاری داشته باشد لذا می طلبد که مسئولین  همانند گذشته نگاه ویژه ای به حلقه های شجره طیبه صالحین داشته باشند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاینات خطاب به جوانان گفت: گام دوم انقلاب را که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید و روی آن کار کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها