خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای کارمندی و کارگری میانه با اشاره به زبونی دشمن در برابر خواست و اراده ملت ایران، اظهارداشت: هر کجا اراده کرده ایم، توانسته ایم اراده مان را بر دشمن تحمیل کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۴۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی مشکل اصلی کشور را ضعف مدیریتی، کمبود مدیران جهادی و ضعف در جوانگرایی دانست.

وی افزود: جوانان 18 یا 20 ساله ما در دوران دفاع مقدس، اداره لشکرهای عملیاتی را بر عهده گرفته بودند و با روحیه ای وصف ناپذیر در خط مقدم نیروهایشان ایستاده و آتش و مبارزه را مدیریت می کردند و اکنون نیز اگر مدل مدیریتمان را از پشت میز نشینی به شیوه جهادی، دفاع مقدسی و جوانگرایی تغییر دهیم، هیچ مشکلی نخواهد توانست در برابر اراده ما ایستادگی کند.

  وی با یادآوری اینکه رزمندگان ما در جنگ تحمیلی در مقابل بمب های شیمیایی دشمن و حتی سیانور، عقب نشینی نمی کردند، کسب صلابت و اقتدار کشور را مرهون ایستادگی و مقاومت وصف ناپذیر آنان دانست و تاکید کرد: ولایت پذیری و اطاعت از رهبری نقش کلیدی در حل مشکلات کشور دارد و ما بوضوح در جنگ دیدیم که آنچه دشمن را در خاک ایران زمینگیر کرد، ارتباط معنوی و پیوند ناگسستنی مردم با امام(ره) بود.

 حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: مردم ما مردمی غیورند و رشادت، پایمردی، غیرت و تعبد در وجودشان جاری است و با کوچکترین تحرک دشمن این صفات در جامعه متجلی می شود و این ایثار و غیرت را باید قدر دانست.

   وی افزود: ما می بینیم جانبازی را که 35 سال است خواب از چشمش ربوده شده ولی گلایه ای ندارد، مادری را که شوهر و چهار فرزندش را در جنگ از دست داده ولی شکوه نمی کند و امثال این ها بسیارند که نه تنها گلایه و شکوه ای نمی کنند بلکه بر این ایثار مفتخرند و می بالند و مردم و مسئولان باید این را قدر بدانند.

   نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا متذکر شد: نباید از تحرکات دشمن غافل شد چراکه او همواره درصدد نابودی انقلاب و اسلام است و امروز با ترفندهای مختلف و با تیرهای سه شعبه خود قلب شیعیان و مسلمانان را هدف قرار داده است.

   آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمندی و کارگری به همت حوزه شهید کلاهدوز در کارخانه فولاد میانه برگزار شد و در انتهای برنامه از خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل در این کارخانه تجلیل شد.

ارسال نظرات