مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: ما در جنگ ریشه‌های انقلاب اسلامی را تثبیت کردیم.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۸۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسن رضوی؛ حجت الاسلام احمدی، در جمع پایوران سپاه ناحیه عمار مشهد با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) اعلام کرد: دفاع مقدس بهانه ایست برای پرداختن به ارزش‌های والای اسلامی و ملی که در دوران هشت سال بعنوان یک الگو برای تمام اعصار درخشید.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: مردم با ایمان و توکل به خدا و اعتماد به توانمندی توانستند چنین مرحله سختی را بگذرانند و برگ زرین را در کارنامه خود ثبت کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: نقش مردم در این دوران بسیار پر رنگ بود و همراه و همدلی کردند؛ و طبق وعده خداوند هر زمان امتی واحد شوند و در راه خدا جهاد کنند قطعا آنان را یاری میکند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس مظهر دین داری، آرمان خواهی، ایستادگی، پایداری و مقاومت، تدبیر و حکمت بود. در راس این تدبیر حضرت امام خمینی(ره) بود که تصمیمات ایشان تدبیر و حکمت را بدنبال داشت.

وی افزود: ما انقلاب را به جهان صادر و مظلومیت خود را اثبات کردیم. در جنگ چهره واقعی جهان خواران کنار زده شد و توانستیم دوست و دشمن را شناختیم.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: ما در جنگ ریشه‌های انقلاب اسلامی را تثبیت کردیم. حس برابری و برادری را پرنگ کردیم در آن زمان دین در اولویت قرار داشت و این برگرفته از نهضت حسینی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد مطرح کرد: برکات دفاع مقدس در جنگ به مردم منطقه نشان داده شد. این جنگ، جنگ فقر و غنا بود. جنگ حق و باطل و از دوره آدم تا خاتم هست.

وی گفت: خطر تحریف در جنگ وجود دارد و ما باید آثار دفاع مقدس را به خوبی ثبت و ضبط کنیم. امروز نیز جنگ اقتصادی است و ما می توانیم سربلند از آن بیرون بیاییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها