در جمع نمازگزاران فلارد بیان شد؛

نتیجه مقاومت پیروزی در برابر استکبار است

یادگار سالهای دفاع مقدس گفت: دنیا غرب و شرق در جنگ به عراق کمک کردند اما ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی موجب شکست دشمنان و پیروزی ایران اسلامی شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۵۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در پنجمین روز از این هفته در بخش فلارد (شهرستان لردگان) برگزار شد.

در این مراسم روشنعلی سعیدی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در خصوص حماسه آفرینی های رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس به ایراد سخن پرداخت.

سعیدی در بخشی از سخنان خود به حمایت همه جانبه بلوک غرب و شرق به ارتش بعث عراق اشاره و اظهار داشت : آمریکا بعنوان سردمدار جنگ بیشترین حمایت مالی، شوروی بعنوان بزرگترین تأمین کننده تسلیحات،آلمان تأمین کننده سلاحهای شیمیایی و ممنوعه، فرانسه تأمین کننده هواپیماهای پیشرفته و مدرن، کشورهای عربی تأمین کننده کمکهای میلیاردی ارتش صدام به شمار میرفتند.

یادگار سالهای دفاع مقدس به محاسبات دشمنان از موقعیت ایران اسلامی که تازه انقلاب کرده بود و برای جنگ آمادگی لازم را نداشت اشاره کرد و  افزود: استکبار جهانی و صدام با اشتباه محاسباتی آمده بودند که ظرف یک هفته تهران را تصرف و رویای امروز مهران و فردا تهران را در سر میپروراند ولی رزمندگان اسلام آرزوی دشمنان را به گور فرستادند.

سعیدی به دفاع همه جانبه رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با 126عملیات بزرگ و کوچک تمام سرزمین غصب شده مان را از لوث وجود ارتش تا به دندان مسلح صدام پاک و مقتدرانه خرمشهر را با گرفتن 19 هزار اسیر از دشمن آزاد و فاو عراق را تصرف و تا پشت دروازه های شهر بصره (دومین شهر استراتژیک) عراق پیشروی کردند.

 وی به برکات مقاومت در برابر دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: سرانجام صدام پلید با خفت و خواری به دار مجازات  آویخته شد و انقلاب اسلامی با بیش از 40 سال مجاهدت مردم ایران؛ همواره به پیش میرود تا روزی فرا رسد که پرچم مقدس انقلاب اسلامی به دست وجود مقدس حضرت امام زمان ارواحنافداه سپرده شود.

ارسال نظرات