خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار گفت: پیرو فرمایشات حضرت آقا در روز نیمه شعبان مبنی بر این که رزمایش همدلی،مساوات و کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا شکل بگیرد قرارگاه مساوات،همدلی و کمک مومنانه در استان شکل گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۸۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به گفته وی ریاست قرارگاه را ایت الله یعقوبی،جانشین ریاست را استاندار،مسئولیت اجرایی را سردار چمن و نظارت از قرارگاه رارییس کل دادگستری بر عهده دارد و چهار کمیته فرهنگی،اطلاع.رسانی ،پشتیبانی ،شناسایی و پایش و احصا نیازمندان  و جمع اوری و توزیع با مدیریت دستگاه های اجرایی انجام شد.

 

حاتمی با بیان این که این طرح از نیمه شعبان آغاز شده به توزیع ۱۰۶هزار و ۴۴۰بسته غذایی بین نیازمندان اشاره کرد گفت:  تاکنون ۱۴۰هزار خانواده نیازمند در استان  شناسایی شد و ۱۱۰هزار بسته بین نیازمندان به ارزش ۳۳میلیارد تومان توزیع شد.

 

وی افزود:دو میلیون ماسک نیز توسط کارگاه بسیج سازندگی  در اختیار نیازمندان قرار گرفته است،۹۴۰هزار بسته بهداشتی  بین نیازمندان و عموم توزیع می شود و در مرحله نخست ۱۲۵هزار خانوار روستایی بسته بهداشتی دریافت کردند.


وی دومین مرحله هم افزایی بین مجموعه سپاه و هلال احمر اشاره کرد که در مرحله اول کار مشترک به یاد سه هزار شهید و این باربه یاد چهلمین سالگرد ۴هزار بسته معیشتی با مشارکت سپاه و هلال احمر تهیه شد و از این۴هزار بسته ۱۶۰۰ بسته بین رزمندگان نیازمند توزیع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها