خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین

اعتلای «کلمة الله» آرمان شهدای دفاع مقدس بود

حجت الاسلام مجیدی گفت: شهدا در راه آرمان خود از همه خوشی ها دست کشیدند و راه جهاد را برگزیدند و هدف آنها قطعا اعتلای کلمه «لا اله الا الله» با نگاه شیعه است.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۹۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین جلسه شورای اداری اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور محسن میرشاهانی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:امروز ما در جایگاه و مقامی که هستیم مدیون رشادت ها جانفشانی شهدا هستیم.

وی گفت: شهدایی که از همه علایق و دلبستگی های دنیوی خود دل کندند و جان خود را نثار اسلام و میهن کردند.

وی در ادامه با اشاره به هدف و آرمان شهدا اظهار کرد: شهدا در راه آرمان خود از همه خوشی ها دست کشیدند و راه جهاد را برگزیدند و هدف آنها قطعا اعتلای کلمه «لا اله الا الله» با نگاه شیعه است.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: خیلی ها مدعی این هستند که برای اعتلای کلمه «لا اله الا الله» در تلاش و تکاپو هستند اما در عمل، شهدا پرچمدار این عرصه هستند.

وی در ادامه افزود: امروز شأنی بالاتر از این برای ما نیست که امید را در جامعه با کارکرد و عمل خود افزایش دهیم و این خوش بینی و امید اتفاق نمی افتد مگر اینکه در راه شهدا گام برداریم.

۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها