در راستای تعامل با مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت:
در راستای زمینه‌سازی نقش آفرینی اساتید بسیجی در فرآیند جمع سپاری تدوین سیاست‌های کلی نظام، اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان بسیج اساتید کشور، در تعامل با مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع، زمینه ایفای نقش تخصصی و کارشناسانه اساتید بسیجی را در تدوین سیاست‌های کلی نظام مخصوصاٌ نسبت به تدوین سیاست‌های برنامه هفتم، مورد حمایت قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۷۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در راستای زمینه­‌سازی نقش آفرینی اساتید بسیجی در "فرآیند جمع سپاری" تدوین سیاست‌های کلی نظام، اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان بسیج اساتید کشور، در تعامل با مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع، زمینه ایفای نقش تخصصی و کارشناسانه اساتید بسیجی را در تدوین سیاستهای کلی نظام مخصوصاٌ نسبت به تدوین سیاستهای برنامه هفتم مورد حمایت قرار می دهد.

فراخوان مشارکت اساتید بسیجی در فرآیند جمع سپاری تدوین سیاست‌های کلی نظام

 گفتنی است، مقرر شده که در این سامانه فرآیندهای لازم برای مشارکت اندیشمندان و صاحب نظران در رابطه با موضوعات مأموریتیِ مجمع دیده شود و اسناد و مدارک لازم برای مشارکت تخصصی آنان در اختیارشان قرار گیرد. این سامانه، بستری برای مشارکت عموم مردم و نخبگان در موضوعات علمی مرتبط با مجمع تشخیص مصلحت نظام یعنی سیاست پژوهی و تدوین سیاست‌های کلی، معضل پژوهی، مصلحت پژوهی و حتی نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی نظام است.

 لازم به ذکر است، امتیازات متنوعی برای اندیشمندان و اساتید صاحب‌نظر و فعال در فرآیند جمع سپاری مذکور، در نظر گرفته‌شده است که برخی از آنان عبارت‌اند از ارائه گواهی مشارکت، حضور در کمیسیون‌های مرتبط مجمع، اولویت در دریافت پروژه‌های مطالعاتی مجمع، دریافت حکم مشاور افتخاری برای همکاری با کمیسیون‌ها و اعضای مجمع و موارد دیگر، که این امتیازات برای اساتید بسیجی که در این فرآیند از طریق اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان بسیج اساتید، مشارکت و نقش آفرینی آنان احراز شود، دنبال شده و علاوه بر آن از طریق سازمان بسیج اساتید نیز، تأییده‌ها و گواهی‌های لازم صادر می‌گردد.

مشارکت اساتید بسیجی در این فرآیند، از طریق درج نظرات ایشان در صفحه اختصاصی فرآیند جمع­‌سپاری در "سامانه نجم"  مقدور می باشد؛ امید است مشارکت فعال و متعهدانه شما اساتید بسیجیِ همیشه در صحنه، زمینه‌ساز ارتقای کیفیت تصمیم‌گیری‌ها در مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات